• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

4

کمیسیون آموزش لایحه رتبه‌بندی معلمان را مجددا اصلاح کرد

  • کد خبر : 6010
  • 20 اکتبر 2021 - 13:37
کمیسیون آموزش لایحه رتبه‌بندی معلمان را مجددا اصلاح کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اصلاحات مورد نظر صحن مجلس درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان توسط اعضای کمیسیون انجام شد، خبر داد: این لایحه مجددا برای بررسی های صحن بارگذاری شد. رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تصمیم امروز نمایندگان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اصلاحات مورد نظر صحن مجلس درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان توسط اعضای کمیسیون انجام شد، خبر داد: این لایحه مجددا برای بررسی های صحن بارگذاری شد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تصمیم امروز نمایندگان مجلس مبنی بر بازگشت لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سریعا در نشستی فوق العاده اصلاحات مورد نظر صحن را در لایحه اعمال کردند، پس از این موضوع لایحه برای بررسی در صحن بارگذاری شد.

وی در این خصوص توضیح داد: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عناوین مورد استفاده در لایحه از معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم ‌به آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تغییر کند. 

حاجی پور بیان کرد: این تغییرات در کل لایحه اعمال شد و  لایحه با اعمال این اصلاحات مجددا برای برسی صحن علنی مجلس بارگذاری شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان در  جلسه علنی امروز و در جریان بررسی  ماده ۳ لایحه رتبه بندی معلمان با پیشنهاد اصلاح کل حمیدرضا بابایی در خصوص این ماده موافقت کردند. 

پس از اینکه پیشنهاد اصلاح کل ماده ۳ لایحه مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت، رئیس مجلس اعلام کرد که با توجه به رای مثبت مجلس به اصلاح کل ماده ۳ سایر مواد لایحه نیز به کمیسیون ارجاع می شود تا اصلاحات لازم صورت پذیرد،نمایندگان مجلس نیز با رای مثبت خود با ارجاع این لایحه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافقت کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6010
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها