• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

یک دلال اشیاء عتیقه دستگیر شد

  • کد خبر : 6164
  • 28 مهر 1400 - 14:17
یک دلال اشیاء عتیقه دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران از دستگیری یک دلال اشیاء عتیقه همراه با مقادیر زیادی اشیاء تاریخی در محله یوسف‌آباد تهران خبر داد. به گزارش ایسنا، شهرام صابری گفت: در این عملیات که با همکاری سرهنگ حسین مافی، رییس کلانتری یوسف‌آباد و تیم اداره حفاظت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران از دستگیری یک دلال اشیاء عتیقه همراه با مقادیر زیادی اشیاء تاریخی در محله یوسف‌آباد تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صابری گفت: در این عملیات که با همکاری سرهنگ حسین مافی، رییس کلانتری یوسف‌آباد و تیم اداره حفاظت از اماکن تاریخی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران انجام شد، از محل شخص دستگیرشده مقادیر زیادی اشیاء تاریخی نظیر سکه، النگو، جام، مهره و مجسمه کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران اظهار کرد: در صورت تایید قدمت و اصالت اشیاء کشف‌شده توسط کارشناسان میراث فرهنگی، عملیات بسیار بزرگی در صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی کشور انجام شده است.

صابری همچنین گفت: پس از کارشناسی اصالت و قدمت اشیاء کشف‌شده جزئیات آن برای عموم شهروند و علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران به تازگی نیز ۱۰۵ کاشی قاجاری در خیابان منوچهری تهران را ضبط کرد. همچنین در منطقه دماوند شش حفار غیرمجاز محوطه‌ای تاریخی دستگیر شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6164
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها