• امروز : پنج شنبه - ۴ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

4
رئیس پلیس راهور

۱۸ تا ۳۵ ساله‌ها بیشترین جانباختگان تصادفات هستند

  • کد خبر : 4987
  • 19 مهر 1400 - 22:29
۱۸ تا ۳۵ ساله‌ها بیشترین جانباختگان تصادفات هستند
سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه در سومین روز از هفته ناجا و در دومین همایش بانوان فرهنگیار ترافیک افزود: سالانه حدود ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر در سوانح ترافیکی در کشور جان خود را از دست می دهند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه در سومین روز از هفته ناجا و در دومین همایش بانوان فرهنگیار ترافیک افزود: سالانه حدود ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر در سوانح ترافیکی در کشور جان خود را از دست می دهند و زیان مالی ناشی از این حوادث، معادل هشت درصد از تولید ناخالص ملی است.

وی ادامه داد: تصادفات از جدی ترین معضلات کشور است و ۱۶ تا ۱۷ هزار جانباختگان حوادث ترافیکی برای کشور زیبنده نیست.

هادیانفر افزود: طبق آمارهای به دست آمده، بانوان بیشتر از آقایان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و کمتر دچار سوانح ترافیکی می شوند.

وی ادامه داد: از سال ۸۴ در پلیس راهور به یک چالش جدی دست پیدا کردیم و آن این بود که اگر می‌خواهیم توسعه انضباط داشته باشیم باید از ظرفیت‌های اجتماعی بهره ببریم.

سهم ۶۵ درصدی مردان و ۳۵ درصدی زنان در تصادفات

هادیانفر به نقش مادران و همسران در توسعه آموزش و فرهنگ اشاره کرد و گفت: نقش این افراد در همه زمینه‌ها انکارناپذیر است آمارها نشان می دهد که در تصادفات،  ۶۵ درصد آقایان و فقط ۳۵ درصد خانم‌ها مقصر هستند و خانم ها بیشتر احتیاط کرده و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند.

۳۰ دستگاه در حوزه ترافیک مسئولیت دارند

وی درخصوص نقش سایر سازمان های مسئول در حوزه ترافیک گفت: ۳۰ دستگاه در حوزه ترافیک مسئولیت دارند اما تکالیفی که قانون به عهده آن ها گذاشته را کسی مطالبه نمی کند و جایی پرسیده نمی شود که چه کار موثری در وظیفه ای که در بحث ترافیک به آن ها محول شده انجام داده اند و نیاز است که جامعه در این خصوص مطالبه گری کند.

به گفته رئیس پلیس راهور، انضباط در هر کشور نشانه توسعه یافتگی است و همه نهادها باید به آن توجه زیادی داشته باشند چراکه یکی از با ارزش ترین کارها استفاده از خانم‌ها در حوزه انضباط ترافیکی و پیش گیری از تصادفات است.
هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.
براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4987
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها