• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

۲ نفر آخر از گمشدگان کویر شاهرود پیدا شدند

  • کد خبر : 17190
  • 24 آبان 1400 - 12:27
۲ نفر آخر از گمشدگان کویر شاهرود پیدا شدند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ابوطالب جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز کرد: ۲ تن دیگر از گروه ۳۰ نفره ای که از روز جمعه در کویر جنوب شرقی شهرستان شاهرود گرفتار شده بودند، پیدا شدند. وی ادامه داد: یکی از اهالی روستای گرماب به نام علی داد سیستانی موفق […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ابوطالب جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز کرد: ۲ تن دیگر از گروه ۳۰ نفره ای که از روز جمعه در کویر جنوب شرقی شهرستان شاهرود گرفتار شده بودند، پیدا شدند.

وی ادامه داد: یکی از اهالی روستای گرماب به نام علی داد سیستانی موفق به یافتن این ۲ فرد گمشده در ۴۵ کیلومتری این روستا شد.

فرماندار شاهرود یادآور شد: هم اکنون این افراد در حال انتقال به روستا هستند و حال عمومی آن ها نیز خوب گزارش شده است.

جلالی اضافه کرد: به این ترتیب همه ۳۰ نفر  این گروه پیدا شده و در صحت و سلامت هستند.

وی با بیان اینکه ساعتی پیش نیز ۲ فرد دیگر بازمانده این گروه پیدا شده بودند، افزود: عملیات سوخت رسانی به خودروهای آنان نیز  انجام شده و زمینه  انتقال افراد با خودروهای خودشان فراهم است.

به گزارش ایرنا، یک گروه ۳۰ نفره کویر نورد شاهرودی  با ۱۰ خودروی کمک دار بعد از ظهر جمعه گذشته در کویر خارتوران گرفتار باتلاق  شدند.

چهارتن از این افراد برای یافتن  کمک و اطلاع به نیروهای امدادی از گروه اصلی جدا شده بودند.

۲۶ تن از این کویرنوردان روز یکشنبه با تلاش نیروهای امداد پیدا شدند.

این ۳۰ طبیعت گرد از چهارشنبه گذشته از دهستان طرود در جنوب شاهرود وارد کویر شدند و قرار بود روز جمعه از منطقه اسب‌کشان وارد بیارجمند در جنوب شرقی شهرستان شاهرود شوند .

خودروهای این افراد در ۴۵ کیلومتری روستای احمدآباد بخش بیارجمند شاهرود در باتلاق گرفتارشد.

دیشب با حضور فرماندار شاهرود و تنی چند از مسولان محلی و امدادگران  نشستی برای بررسی راههای دسترسی سریعتر به چهار تن گمشده از کویر نوردان در روستای زمان آباد خارتوران برگزار شد. 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17190
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها