• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان

4

آسیب‌های اجتماعی که در کشور وجود دارد ، شایسته نظام نیست

  • کد خبر : 10408
  • 10 آبان 1400 - 12:37
آسیب‌های اجتماعی که در کشور وجود دارد ، شایسته نظام نیست

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۳:۳۷ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ شناسه خبر: ۱۷۸۰۶۷۴ معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بیان داشت: امیدواریم با همدلی و تعامل نهادها گام‌های موثری در مسیر اعتلای اسلام برداریم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، انسیه خزعلی در دیدار با […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۳:۳۷
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
شناسه خبر: ۱۷۸۰۶۷۴

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بیان داشت: امیدواریم با همدلی و تعامل نهادها گام‌های موثری در مسیر اعتلای اسلام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، انسیه خزعلی در دیدار با حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی که صبح امروز در قم برگزار شد، با اشاره به توانمندی و پشتوانه نظام را جوانان سخت کوش، مبدع، خلاق و جهادی اظهار داشت: زمانی که با بحران روبرو می‌شویم با اتکا به این جوانان خیلی سریع از آن عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده برای نیروهای انقلابی در راستای حل مشکلات کشور بیان داشت: امیدواریم با همدلی و تعامل نهادها گام‌های موثری در مسیر اعتلای اسلام برداریم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به برنامه بلندمدت دشمنان برای ضربه زدن به نظام خانواده و هویت اسلامی زنان خاطرنشان کرد: بحث جمعیت یکی از حوزه هایی است که دشمنان طی دهه‌های اخیر بر آن متمرکز شده‌ و متاسفانه تاحدی موفق نیز بوده‌اند.

وی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: از جمله کاهش ازدواج و فرزندآوری، طلاق و اعتیاد از برنامه‌های دشمنان است و شایسته نیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد چنین آسیب هایی باشیم.

خزعلی اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت‌های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ماهیانه تخصصی با حضور علمای حوزه و دانشگاهیان بیان داشت: مشکلات بانوان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و برای آن‌ها راهکار کارشناسانه ارائه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10408
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها