• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

5

آماده‌سازی شبکه برق شمال شرق خوزستان برای تابستان ۱۴۰۱

  • کد خبر : 23930
  • 29 ژانویه 2022 - 17:48
آماده‌سازی شبکه برق شمال شرق خوزستان برای تابستان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان مدیر امور بهره‌برداری برق ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده در پست‌ها و خطوط، این ناحیه آماده شرایط فصل پرباری و تابستان ۱۴۰۱ می‌شود. محسن علی‌پناهی اظهار کرد: با توجه به لزوم آمادگی شبکه در فصل پرباری پیش رو در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان مدیر امور بهره‌برداری برق ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده در پست‌ها و خطوط، این ناحیه آماده شرایط فصل پرباری و تابستان ۱۴۰۱ می‌شود.

محسن علی‌پناهی اظهار کرد: با توجه به لزوم آمادگی شبکه در فصل پرباری پیش رو در سال ۱۴۰۱ امور بهره‌برداری ناحیه شمال‌ شرق با برنامه‌ریزی و هماهنگی سایر واحدهای معاونت بهره‌برداری، اقدامات لازم را در شبکه پست‌ها و خطوط این ناحیه به انجام رسانده است.

وی افزود: در این راستا اقداماتی نظیر تعویض روغن تپ چنجرهای ترانس‌های انتقال، تعمیر اساسی (اورهال) کلیدهای قدرت با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلوولت در پست اصلی شوشتر، رفع نشت اساسی از برخی ترانس‌های ناحیه در پست هوانیروز و تعویض قطعات معیوب این ترانس‌ها، رفع اشکالات و گداختگی‌ها روی تجهیزات پست‌های ناحیه و خطوط، کسری‌بندی دکل‌ها و … با موفقیت انجام شده و این اقدامات در حال انجام است.

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به گرمای طولانی و طاقت فرسای تابستان در استان خوزستان و فرصت کم انجام اقدامات تعمیراتی مورد نیاز شبکه در این ناحیه، کلیه پرسنل در بخش‌های مختلف تمام تلاش خود را جهت پایداری شبکه در فصل گرما به کار گرفته‌اند تا همچون سال‌های گذشته از تابستان ۱۴۰۱ عبور موفقیت‌آمیزی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، امور بهره‌برداری ناحیه شمال شرق وظیفه حفظ، نگهداری و بهره‌برداری از پست‌ها و خطوط برق انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان را در شهرستان‌های مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، اندیکا و گتوند بر عهده دارد.  

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=23930
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها