• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

آمار جان باختگان کرونا در استان همدان از سه هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 8334
  • 04 آبان 1400 - 15:02
آمار جان باختگان کرونا در استان همدان از سه هزار نفر گذشت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۲۴۹  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۷۷۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۴  هزار و ۶۰۹ نفر رسید. مدیر روابط […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۲۴۹  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۷۷۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۴  هزار و ۶۰۹ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶۶ نفر بود که ۱۳۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۱ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۵۶ و بهار یک هزار و ۴۸۵، تویسرکان یک هزار و ۵۰۳، رزن یک هزار و ۱۸۶، درگزین ۳۹۷، فامنین ۳۹۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۶۳ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۵۷۵ نفر در ملایر، سه هزار و ۹۶۱ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۶۱۱ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان،  ۶ شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان همدان، رزن، نهاوند و تویسرکان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8334
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها