• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

ابلاغ دستورالعمل درج قیمت روی کالاها در هفته جاری

  • کد خبر : 8600
  • 05 آبان 1400 - 13:17
ابلاغ دستورالعمل درج قیمت روی کالاها در هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون وزیر صمت از ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در این هفته خبر داد و گفت: یکی از چالش‌های اصلی در بازار، درج قیمت‌های غیرقانونی و غیرواقعی بر روی کالاها است. به گزارش ایسنا، به نقل از شاتا (شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران)، عباس […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون وزیر صمت از ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در این هفته خبر داد و گفت: یکی از چالش‌های اصلی در بازار، درج قیمت‌های غیرقانونی و غیرواقعی بر روی کالاها است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شاتا (شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران)، عباس تابش در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان البرز با بیان این مطلب، افزود: با توجه به مطالبه عمومی و با هدف شفاف سازی قیمت‌ها و بهره‌مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل زنجیره تولید، توزیع و عرضه از سودهای مصوب قانونی و اطلاع رسانی مستمر از قیمت انواع کالا و خدمات و همچنین کاهش بهای پرداختی توسط مصرف کنندگان لازم است با تغییر در شیوه درج قمیت کالا به عنوان الزام قانونی، موجبات استیفای بیش از پیش حقوق مصرف‌کنندگان فراهم شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: در شرایط فعلی بواسطه اینکه رقابت حداکثری بین واحدهای تولیدی برای به دست آوردن سهم بازار از طریق اختصاص حاشیه سود بیشتر برای شبکه توزیع وجود دارد و عملا قیمت کمتر مبنای رقابت نیست، میزان بهره مندی شبکه توزیع از حاشیه سود تخصیص یافته تعیین کننده فروش است.

تابش با بیان اینکه نظام اطلاع رسانی قیمت باید به گونه‌ای تعریف شود که رقابت بین تولیدکنندگان و رقابت بین شبکه‌های مختلف توزیع را ایجاد کند، افزود: این پروژه به دنبال ایجاد فضای رقابتی از طریق استفاده از ظرفیت‌های مصرف کنندگان برای خرید کالای با کیفیت و قیمت پایین تر تعریف شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8600
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها