• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

6

اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم برای تامین کالای شب عید و ماه رمضان

  • کد خبر : 21776
  • 18 آذر 1400 - 16:16
اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم برای تامین کالای شب عید و ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مدیران عامل فروشگاههای زنجیره‌ای کشور، صبح امروز(پنجشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار و گفت وگو کردند. به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای کمک به بهبود وضعیت معیشتی جامعه و با تاکید بر اینکه مردم نباید برای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مدیران عامل فروشگاههای زنجیره‌ای کشور، صبح امروز(پنجشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای کمک به بهبود وضعیت معیشتی جامعه و با تاکید بر اینکه مردم نباید برای تامین اقلام مورد نیاز خود در ایام پایانی سال دغدغه ای داشته باشند، گفت: ضرورت دارد که از هم اکنون پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیازهای شب عید و ماه مبارک رمضان انجام شود.

مخبر با بیان اینکه فروشگاههای زنجیره‌ای که برنامه های توسعه ای خود را با فعالیت در کشورهای همسایه تقویت کنند، از سوی دولت مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار داشت: ارتباط دو سویه و مستمر میان دولت و نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره ای می تواند به رفع مشکلات این فروشگاه‌ها کمک کند و به دولت نیز این امکان را می دهد که از ظرفیت این فروشگاهها برای خدمات‌دهی هرچه بیشتر به مردم استفاده کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بر لزوم استفاده از بستر فضای مجازی، فروش آنلاین و امکانات دیجیتال برای ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از کارهای مهمی که باید در خصوص آن پیگیری لازم صورت بگیرد، تشکیل شرکت خدمات لجستیک است چرا که این موضوع دارای ابعاد مهم و مختلفی است لذا نباید از آن غفلت کرد.

وی از مدیران عامل فروشگاههای زنجیره‌ای خواست با تعیین ساز و کار مشخص، از کسب و کارها و فروشگاههای کوچک و سنتی در محدوده فعالیت خود حمایت کنند و با استفاده از ظرفیت آنها، خدمت رسانی به مردم را گسترش دهند.

معاون اول رییس جمهور همچنین به مدیران فروشگاههای زنجیره ای پیشنهاد داد با استفاده از ظرفیت شبکه بانکی کشور و ارائه تسهیلات با سود مناسب، امکان خرید با استفاده از کارتهای اعتباری را برای مردم فراهم کنند به گونه‌ای که مردم بتوانند اقساط تسهیلات کارتهای اعتباری را به صورت بلند مدت پرداخت کنند.

در این جلسه مدیران عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز ضمن بیان دیدگاهها و نظرات خود، پیشنهاداتی را در راستای تسهیل عرضه کالا به مردم مطرح و بر استفاده از ظرفیت اقتصاد دیجیتال، حذف واسطه‌ها، هوشمند کردن امور بازرسی و نظارتی، حفظ شأن مردم و اصلاح نظام توزیع کالا تاکید کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21776
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها