• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

23

اتصال ۵۳ جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند

  • کد خبر : 9489
  • 07 آبان 1400 - 17:53
اتصال ۵۳ جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/لرستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: ۵۳ جایگاه عرضه سوخت بنزین در استان ساماندهی و به سامانه هوشمند متصل شد. پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در لرستان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/لرستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: ۵۳ جایگاه عرضه سوخت بنزین در استان ساماندهی و به سامانه هوشمند متصل شد.

پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در لرستان نیز ایجاد شد.

وی افزود: در سطح لرستان ۸۸ جایگاه سوخت فعال وجود دارد که حدود ۵۰ درصد جایگاه‌های استان در شهرها و جاده‌های ارتباطی در مدار ارائه سوخت سامانه هوشمند قرار گرفته و سوخت‌گیری در این جایگاه‌ها امکان‌پذیر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه لرستان اضافه کرد: تاکنون ۵۳ جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: ۹ گروه در سطح استان در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهرها و جاده‌های ارتباطی هستند که امیدواریم که با تلاش شبانه‌روزی همکاران بتوانیم تمام جایگاه‌های سوخت استان را در اسرع وقت به مدار سوخت‌رسانی بازگردانیم.

این مسئول گفت: اکنون در خرم‌آباد ۱۵ جایگاه، بروجرد ۱۲ جایگاه، ازنا ۲ جایگاه، الیگودرز ۷ جایگاه، دورود ۷ جایگاه، کوهدشت یک جایگاه، پلدختر ۴ جایگاه، چگنی ۲ جایگاه و دلفان ۳ جایگاه به سامانه هوشمند متصل شده و طبق روال سابق سوخت در حال عرضه توزیع است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9489
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها