• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3
به همت بازرگانی قلم

اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار برگزار شد

  • کد خبر : 27889
  • 30 تیر 1401 - 10:24
اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار برگزار شد
اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری، با حضور مديران و مسئولان ارشد سازمان ها و ارگان ها و شركت هاي دولتي و خصوصي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به نقل از آرمانشهر، اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری، چهارشنبه ۲۹ تیر ماه ١۴٠۱ با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان ها و ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در سالن همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سخنرانان این برنامه جناب آقای دکترپرویز نور محمدی (مدرس سازمان مدیریت صنعتی)، جناب اقای دکتر میثم شفیعی (مولف و مشاور کسب و کار و عضو هییت علمی دانشگاه تهران)، دکتر ادیب عضو هیات مدیره و معاون توسعه و منابع صندوق حمایت از صنایع پیشرفته وزارت صنعت و معدن و تجارت بودند.

آقای طالبی مدیر اجرایی دبیرخانه برگزاری اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار، محورهای اصلی این اجلاس را ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت، فرایند تغییر پذیری در سیستم تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارتقای آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه راهکارهای ارتقا، ضرورت توسعه فرایند اطلاعات و ارتباطات، مدیریت نوین مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولید کنندگان و توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برشمرد.

وی همچنین از برخی شرکت کنندگان این اجلاس همچون فولاد هرمزگان، فولاد خوزستان، مولیبدن مس آذربایجان، هلدینگ لوح سبز جنوب، تولیدی بازرگانی دکاموند صنعت ایرانیان، شرکت تسکو، پالایش نفت بندرعباس، بیمه سرمد، رهام تجارت آکام، ایرانیان جهش، سنگ اهن سنگان، شرکت بین المللی مهندسی طرح گستر، بیمه آسیا نام برد.

در انتها آقای طالبی دبیر اجرایی این اجلاس گفت: این رویداد سراسری با حضور مدیران و برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از سراسر کشور برگزار شد و در نظر است با تمرکز بر محور ارزیابی نقش جایگاه و توانمندی های بالقوه و بالفعل بنگاههای اقتصادی نسبت به معرفی و تجلیل از مدیران و بزرگان صنعت معدن تجارت در بخش‌های داخلی اقدام نماید.

برخی از مدیران حاضر در این اجلاس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آرمانشهر به معرفی مجموعه های خود و همچنین چالش های پیش رو و برنامه های خود برای توسعه فعالیت های شرکت های تحت مدیریت خود پرداختند.

 

دکتر پرویز نورمحمدی مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب

دکتر پرویز نورمحمدی مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب بزرگترین تولید کننده MDF  از تفاله نیشکر یکی از حامیان و سخنرانان اصلی اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری بود.

وی که از مدیران با سابقه حوزه صنعت بوده و در سوابق خود راه اندازی ۲۸ کارخانه را در سطح ایران را در کارنامه دارد، در گفتگو با وبسایت خبری آرمانشهر شرکت لوح سبز جنوب را اینگونه معرفی کرد: این شرکت بزرگترین کارخانه خاورمیانه و جزو پنج کارخانه مجهز دنیا در زمینه تولید MDF می باشد که تکنولوژی آن متعلق به شرکت زیر پل کمپ آلمان بوده و در حال حاضر در این مجموعه ۴۷۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و ۱۸۰ نفر از طریق پیمانکار در خطوط تولید این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

دکتر نورمحمدی در مورد وضعیت صنعت سلولزی کشور اظهار داشت: بحث صنایع سلولزی در کشور متاسفانه یه مقدار دچار کم لطفی شده که میتونیم در دو دسته طبقه بندی کنیم، بخشی از طرف دولتمردان ما با توجه به اینکه مجوز هایی که برای احداث کارخونه جات صادر شده ما توانایی این رو داریم که به ۳ میلیون و ۸۰۰ متر مکعب بعنوان مثال صرفا رد بحث ام دی اف تولید داشته باشیم. در حالیکه تولید سال گذشتمون کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ متر مکعب بود. یعنی ما یک میلیون متر مکعب توانایی تولید رو داشتیم اما نتونستیم زا این بهره ببریم در حالیکه وضعیت صادرات بسیار عالی بود و میتونستیم نقش بیشتری در بحث صادرات داشته باشیم و متاسفانه با سیاست هایی که حاکم بود صرفا تخته ی روکش شده رو مجوز داشتیم در حد ۱۰%. اخیرا صادرات حدود یک ماهی هست که حدود ۳۰% آزاد شده اما انقدر سخته که تمام شرکت ها درگیر هستند. در بحث واردات، به وفور و بدون محدودیت مجوز واردات رو دارن میدن. قبلا که با ارز های ۴۲۰۰ به یک سری افراد خاص داده میشد، حالا ظاهرا مقداری سخت تر شده که بنفع تولید کننده های داخلی خواهد شد.

تولید ام دی اف شرکت لوح سبز جنوب در اهواز از تفاله ی نی شکر هست یعنی ما مخالف برش درختان هستیم. ما تفاله ی نی شکری که رد سال های قبل آتش میزدن رو تبدیل به ام دی اف میکنیم و با دانسیت ها و ابعاد و ضخامت های مختلف یعنی ۸تا ۳۲ میل ضخامت داره و ۲٫۴۴تا ۵٫۴۴ ابعادی است که یمتونیم تولید کنیم ماکسیمم و اینکه دانسیته از ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم در مترمکعب توانایی تولید داریم.

مدیر عامل شرکت لوح سبز جنوب در پاسخ به این سوال که “از دولت مردان چه انتظاری دارید” گفت: متاسفانه راهی که الان در بحث سلولزی پیش میره ادامه روی دولت قبلی هست. ما تمام کارخانجاتمان با ظرفیت ۶۰تا۸۰ درصد کار کردن. گروه آرین یک روزی ۵۵% سهم بازار رو داشت، توجه بکنید اسفند رو کلا تعطیل کرد، فروردین رو تعطیل کرد، نبود مواد اولیه و از طرفی اجازه ندادن برای صادرات و اینکه رقابت بکنند با تخته های ورودی به کشور ، شرایط رو خیلی مشکل کرد. یعنی تولیدشون پایین اومد. تمام شرکت های تولید کننده بعلت سیاست نادرست دولت دچار توقف شدند. بعنوان مثال ما نئوپان پاوس ۵۶۰ نفر رو الان تعطیل کرده و بالای یک ماه هست نیرو ها جلوی تامین اجتماعی تاسن میکنند صرفا به این خاطر که مواد اولیه ندارن. مواد اولیه که یا هیزم باشه یا چیپس چوب، در بحث واردات بسیار اذیت میکنن ولی خب تخته تمام شده رو خیلی خوب میتونیم واردات کنیم و در این قضیه خیلی خوب دولت با ما همکاری میکنه در حالیکه این سود یا اشتغالی که میتونست اینجا داشته باشه رو داریم از دست میدیم.

متاسفانه با این سیاست، بیکاری در بخش سلولزی حاکم شده و روز به روز شاهد بیکار تر شدن خواهیم بود و دولت بدونه اگه تا پایان سال سیاستش رو اصلاح نکنه قطعا یه آمار اشتغال از صنایه سلولزی بگیره متوجه کاهش اشتغال خواهد بود که در این شرایطی که بحران بیکاری داریم حداقل نزاریم بیشتر بولد بشه و لطمه به جامعه بزنه.

دکتر نور محمدی در مورد تعدیل نیرو به خاطر واردات بی رویه چوب ام دی اف نیز گفت: استثناعا چون ما یجورایی نیمه دولتی محسوب میشیم؛ تعدیل نیرو  رو نداریم. در این ور سال با توجه به اینکه حقوق دستمزد ۵۷% اضافه شد، مواد اولیه زیاد شد، حمل نقل زیاد شد و اوره و چسب زیاد شد، من سر به سر شدم و سود نداشتم ولی شرکت های خصوصی نمیتونن صرفا در راه رضای خدا کار بکنن. اونا حقشونه که درآمد داشته باشند چون مالیات بر درآمد میدن. بدیهی است که اگر سوددهی حاکم نباشه مجبور به تعدیل نیرو خواهند بود. ما در ۲ سال گذشته، سالی ۱۰۰ نفر هم نیرو اضافه کردیم با توجه به توسعه ای که داشتیم چون خط تولیدم از ۴۶ % ظرفیتی که در ۹ سال گذشته حاکم بود به ۱۴۶ % ظرفیت رسوندم.

مدیر عامل لوح سبز جنوب  از لحاظ رقابت و قیمت محصولات تولیدی شرکت خود اظهار داشت: در بحث قیمتی تابع قیمت ارز هستیم. نه محصول ما بلکه تمام محصولات از غذایی و نساجی تمام اینها تابع قیمت ارز هستند. اما ما نمیگیم که نباید واردات داشته باشیم بلکه میگیم متناسب با واردات فضای صادرات رو اجازه بدین و بزارین رقابت عادلانه باشه. یه ضربه ای که کل صنعت داشت عدم ثبات قیمت ارز بود. من نمیدونم الان جنسی رو بخرم یا نه! صادر بکنم یا نه! متاسفانه نوسان قیمت ارز در بلاتکلیفی قرار میده. من نمیگم قیمت ارز پایین یا بلا بیاد، فقط ثابت بمونه که بشه روش برنامه ریزی کرد. نمیگم برنامه بلند مدت دولت داشته باشه ولی حداقل قیمت ارز رو بتونه در حد ۶ ماه تضمین در ثابت بودن بده که بتونیم برنامه ریزی داشته باشیم.

دکتر نور محمدی در مورد چشم انداز توسعه این صنعت در کشور اظهار داشت :دو تا عوامل در هرچیزی تاثیر داره. عوامل داخلی در سازمان و عوامل بیرونی. در عمده کشور ها بیشتر عوامل بیرونی در سیاست و تصمیم گذاری اونها تاثیر داره، در جامعه ما متاسفانه عوامل داخلی بیشتر از خارجی تاثیر گذارند یعنی ضربه هایی که ام از گروه های داخلی میبینیم در همین نوسان قیمت ارز ، از دولت های خارجی یا بگیم رقبا و شرایط خاص بگیم دشمن؛ چنین چیزی رو نمیبینیم. ولی در این عوامل داخلی یکپارچه نبودن دولت، سیاست های ضد و نقیض این سازمان با اون سازمان نمیخونه، گمرک با بانک ، قیمت شرایط روز نمیخونه. این اختلاف ها و عوامل داخلی بیشتر آسیب میرسونن تا عوامل خارجی. در دنیا همیشه عکس این قضیه بوده.

 

 

مهندس امیر عرب نعمتی مدیر عامل شرکت جوانه سبز آسیا

یکی از شرکت‌ها در حوزه کشاورزی حاضر در اصلی اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری، شرکت جوانه سبز آسیا بود.

مهندس امیر عرب نعمتی از مدیران با سابقه صنعت کشاورزی کشور با ۲۲ سال سابقه فعالیت در این عرصه مدیرعامل شرکت جوانه سبز آسیا می باشد.

عرب نعمتی در گفتگو با خبرنگار وبسایت خبری آرمانشهر در خصوص معرفی شرکت جوانه سبز آسیا گفت: تقریبا سال ۱۳۶۸ از سن ۱۰-۱۲ سالگی در عرصه ی کشاورزی صنعتی کشور و کشت گلخانه ای فعال بودم. در سال های اخیر از سال ۱۳۹۶ با توجه به اقلیم گرم و خشکی که داشتیم سعی کردیم در راستای کشت هایی که بتونن صرفه جویی در مصرف آب ایجاد کنند و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی و آب و گاز، به هر حال کشوری هستیم که از نظر کلی دچار چالش های زیادی هستیم از نظر تولید و این قضیه ی کمبود منابع آبی و به همین جهت ما سعی کردیم به سمت طراحی و ساخت بستر های نوین کشت بریم.

در این راستا موفق شدیم بستر کشتی رو طراحی و اختراع کنیم که مصرف آب کشاورزی رو تقریبا ۲۰۰۰ درصد کاهش میده و همچنین منابع حامل های انرژی رو با افزایش سطح کشت مثلا در واحد ۱۰۰۰ متر گلخانه ما با این سیستم تونستیم به ازای ۳۰۰۰ متر کشت داشته باشیم. که عملا شما مصرف انرژی تون، سیستم های خنک کننده، سیستم های گرمایشی و تعیین رطوبت سالن هاتون برای ۱۰۰۰ متر طراحی شده و عملا به اندازه ی ۳۰۰۰ متر از اون بهره ببرید.

همین طور که گفتم در مصرف آب صرفه جویی که ایجاد میشه در کشت های ….. که ما در کشور عمدتا عناصری که بعنوان منابع غذایی استفاده میشه معمولا مواد غذایی وارداتی هست که می بایستی ارز زیادی از کشور جهت تامین اینها خارج بشه و ما تونستیم با مدیریت سیستم آبیاری و همینطور که منابع آب رو خوب مدیریت کردیم، ۲۵% صرفه جویی در مصرف آب ایجاد کردیم به مین نسبت کاهش مصرف نهاده های غذایی در کشت ایجاد کردیم که بتونیم تحولی رد صنعت کشاورزی کشور ایجاد کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت جوانه سبز آسیا در خصوص وضعیت این شرکت در سال جاری اظهار داشت: متاسفانه در عرصه تولید، طرح ها و پروژه هایی که پیش بینی میشن، منابعشون محدود و با نوسان قیمت ارز و داشتن تورم، عمدتا تولیدکنندگان و مجموعه داران ما دچار چالش شدند و طرح ها عمدتا نیمه کاره مونده و نیازمند مساعدت عزیزانمون در هیئت دولت و مجلس هست که طرح هایی که دچار چالش هستند و طرح هایی هستند که کشورمون به اونها نیاز داره، بتونیم به سرمنزل مقصودشون برسونیم.

مهندس امیر عرب نعمتی در خصوص چشم اندازه این شرکت برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های پیش روی آتی گفت: پیش بینی ما این هست که با این سیستم نوین کشت بتونیم الگو رو در سراسر کشور ترویج بدیم و کشاورزی کشورمون رو به این سمت حرکت بدیم و با ایجاد یک نوع اشتغال پایدار درکشاورزی مبتنی بر مدیریت منابع انرژی و منابع آب کشورمون، هم امنیت غذایی کشورمون رو تامین کنیم و هم اشتغال پایدار داشته باشیم که نیاز های ما رو به کشور های منطقه برطرف کنه و همچنین بتونیم صادراتمون رو از دست ندیم و بازار های صادراتیمون رو حفظ کنیم.

ما محصولات کشاورزی رو در چارچوب تولید محصول سالم که با مجوز QRکد قابل شناسایی هست ، ۲۳ موردش رو ما در مجموعه خودمون تونستیم با کمک تیممون و کارشناسان مجموعه و تمام عوامل زحمت کشمون در کشور که ۷۳QRکد صادر شده، ۲۳QRکدش مختص مجموعه ما صادر شده و به هر حال ما میبایستی به سمت تولید محصول بریم که باقی مانده سموم نداشته باشه ، باقی مانده قلزات سنگین نداشته باشه، نیترات ها و عناصر مضر در اون به حد استاندارد رعایت بشه که سلامت جامعه مون نیاز مند این امر هست و همچنین استاندار های صادرات که میطلبه ما دراین چارچوب بتونیم تولید کنیم و الحمد الله مجموعه ما در این راستا موفق بوده.

مدیرعامل شرکت جوانه سبز آسیا در خصوص انگیزه‌ خود از حضور در این اجلاس گفت قطعا میتونه کمک شایانی در این زمینه داشته باشه برگزاری این اجلاس ها و به هر حال ما در دوره ای به سر میبریم که نیازمند این هستین که اطلاعات رو به اشتراک گذاشته و در اختیار یکدیگر قرار بدیم و با کمک بخش مطبوعاتی کشور این توانایی ها رو به سمع کل مردم ایران برسونیم که بدونن در این راستا کارهایی انجام میشه و انشالا این تلاش ها به نتیجه برسه و بتونیم شاهد سربلندی ایران عزیزمون باشیم.

 

 

شهاب حاج مشهدی مدیر روابط عمومی شرکت مارگارین

شرکت مارگارین یکی از مجموعه های با سابقه و قدیمی فعال در حوزه روغن است است که در اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری حضور داشت.

در حاشیه این اجلاس شهاب حاجی مشهدی مدیر روابط عمومی شرکت مارگارین با خبرگزاری های حاضر در جلسه گفتگو نمودند: مدیر روابط عمومی شرکت مارگارین در خصوص معرفی شرکت گفت: شرکت مارگارین از بزرگ ترین و از اولین تولید کنندگان روغن نباتی و گیاهی در ایران با ظرفیت توان تولید روزانه ۱۰۰۰ تن در حوزه صنف، صنعت و خانوار جزو شرکت های بزرگ و برتر در این حوزه می باشد. شرکت مارگارین قدمت حدود ۷۰ ساله دارد که با برندهای خروس و آفتاب میهمان همیشگی خانواده ها بوده و همه از قدیم با محصولات شرکت آشنایی دارند.

مدیر روابط عمومی شرکت مارگارین در خصوص وضعیت این شرکت در سال جاری اظهار داشت: اتفاقات در اقتصاد جهانی و منطقه به نوعی بی تاثیر در روند کلی تمام مجموعه های تولیدی نبوده و ما هم از این اتفاقات استثنا نبوده ایم و طبیعی است که مشکلاتی را برای این مجموعه ایجاد نمود ، همچنین ما از دسته مجموعه هایی بودیم که برای تامین روغن خام کارخانه ارز ترجیحی دریافت می کرد که با حذف این ارز بخش زیادی از نقدینگی ها کاهش پیدا کرده و هزینه ی روغن خام کارخا نه نسبت به گذشته بخاطر هزینه هایی که چند برابر شده با افزایش همراه بوده است. در شرکت مارگارین حدودا ۸۰۰ نفر مشغول به کار بوده و ما یک مجموعه بزرگ تولیدی-صنعتی هستیم بنابراین احتیاج به یک ورودی روغن خام متعارف به صورت مدون هستیم که چرخه تولید با توان به فعالیت خود ادامه دهد . حذف ارز ترجیحی می تواند در حوزه ی حذف قاچاق و نیز افزایش بهره وری تولید بارقه امیدی در کشور به همراه داشته باشد اما در کوتاه مدت شاید سختی هایی را داشته باشد اما درنگاه بلند مدت فکر میکنم اتفاق خوبی برای خیلی از حوزه ها خواهد داشت.

حاجی مشهدی در خصوص چشم اندازشرکت مارگارین برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های آتی گفت: امیدوار هستیم که جایگاه مارگارین را در اهداف بلند مدت احیا کنیم .ما از برترین تولید کننده گان روغن ، بخصوص در حوزه صنف و صنعت هستیم و یکی از هدف گذاری هایمان این هست که با افزایش بهره وری بتوانیم به جایگاه واقعی برند آفتاب شرکت مارگارین دست پیدا کنیم و شاهد حضور محصولات در بازارهای جهانی نیز باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت مارگارین در خصوص انگیزه‌ مارگارین از حضور در این اجلاس گفت: شرکت ما زیر مجموعه ی گروه توسعه صنایع بهشهر و نیز گروه توسعه ی ملی ایران که جزو مجموعه های بزرگ اقتصادی کشور هستند می باشد ، و نگاهی که ما به دنبال آن هستیم بحث هم افزایی هست، که می تواند، توان مجموعه ها را چندین برابر کند و همچنین حضور شرکت‌¬های مختلف از نقاط مختلف کشور منابع ارزشمندی برای یافتن سرویس‌ها و محصولات جدید و نیز بازشناخت برند و یادآوری برند را هم فراهم می کند.

 

مهندس محمد مهدی سراج القوم مدیر عامل و رییس هیئت مدیره ی هلدینگ دکاموند

مهندس سراج القوم به عنوان یکی از مدیران جوان در اجلاس سراسری مدیریت برتر با رویکرد مشتری مداری حضور داشتند

سراج القوم در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری آرمانشهر گفت: شرکت دکاموند از سال ۹۸ فعالیت جدی خود را در زمینه صنایع سلولزی آغاز کرد. شروع این فعالیت با تامین مواد اولیه تولید کاغذ، خرید و فروش ورق و کاغذ آغاز به کار گردید ، بعد از گذشت یک سال در از سال ۹۹ با تولید ورق و کارتن توانست سهم قابل قبولی در بازار چوب کاغذ کسب کند.
هلدینگ دکاموند در اواخر سال ۹۹ تصمیم به تاسیس شرکت دخانیات دکاموند گرفت و در همان ماه های اول این شرکت ثبت و با تمام مجوزات فعالیت خود را در زمینه فروش و توزیع محصولات دخانی در سراسر کشور آغاز کرد .
با تلاش و پشت کار تمام پرسنل مجموعه دکاموند در سال ۱۴۰۱ شرکت دخانیات دکاموند به یکی بزرگ ترین شرکت های دخانیاتی تبدیل شد.

مدیر عامل هلدینگ دکاموند در خصوص وضعیت این شرکت در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ ما با یک بحران بسیار جدی به نام کرونا رو به رو شدیم ، بحرانی دردناک که جان خیلی از هموطنان عزیزمان را گرفت و ضربه محکمی به بدنه اقتصاد و صنعت کشور وارد کرد که البته مجموعه دکاموند با کمک و پشتکار پرسنل ، مدیران و هیئت مدیره محترم مجموعه و مدیران و هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه توانست این بحران رو پشت سر گذاشته و بالاخره بتوانیم خودمان را به سال۱۴۰۱ برسانیم. سال سختی بود، اما توانستیم

رییس هیئت مدیره هلدینگ دکاموند در خصوص چشم اندازه این شرکت برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های پیش روی آتی افزود: همانطور که قبلا عرض کردم، به یاری خداوند و پشت کار همکاران، مجموعه دکاموند توقف نخواهد داشت و مطالعاتی در حوزه های مختلف تولیدی و بازرگانی توسط مشاوران شرکت صورت گرفته است ، قطعا در اواخر سال جاری یک یا چند فعالیت دیگر را به گروه اضافه خواهیم کرد تا بتوانیم در حوزه های مختلف به مردم و کشور عزیزمان خدمت کرده باشیم

مدیرعامل گروه صنعتی دکاموند در آخر افزود: مجموعه دکاموند به دنبال جذب متخصص نبوده و نیست، بلکه دکاموند متخصص پرور است و با افتخار باید بگویم ،میانگین سنی همکاران مجموعه ۳۵ سال یا کمتر می باشد که با تمام توانایی به طور کامل در بخش های مختلف موفقیت کسب کرده اند

در آخر بگویم ، جوانان سرمایه این کشور و نظام هستن باید با فراهم کردن امکانات تازه و تفکر نوین از خروج جوانان و استعداد های درخشان کشور جلوگیری کنیم، همه ما به یک کشور و یک ملت وابسته هستیم

هرگز نپرسید کشورم برای من چه کرده است، بلکه مرتبا بپرسید من برای کشورم چه کرده ام

 

 

دکتر سعید ناصحی مدیر کسب و کار و توسعه پایدار شرکت پالایش نفت بندرعباس

شرکت پالایش نفت بندرعباس یکی از ۹ شرکت پالایشی کشور است که در فضایی به وسعت تقریبی ۷۰۰ هکتار در کرانه شمالی آبهای خلیج فارس و مجاورت شهر بندرعباس احداث و در سال ۱۳۷۶ مورد بهره برداری قرار گرفت . این مجموعه به منظور تأمین بخشی از فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور و امکان صدور فرآورده های مازاد تاسیس شده است.

ظرفیت اسمی پالایشگاه بندرعباس تاپایان تیرماه سال ۱۳۸۷ به میزان ۲۳۲ هزار بشکه در روز بوده است که با تلاش نیروهای متعهد و متخصص داخلی در مرداد ۱۳۸۷ به ظرفیت ۳۲۰ هزار بشکه در روز رسید. همچنین این شرکت در سال ۱۳۹۱ با اجرای موفقیت آمیز طرح مبتکرنه، بدون سرمایه گذاری ۳۰ هزار بشکه در روز خوراک پالایشگاه را افزایش داد و هم اکنون با ظرفیت ۳۵۰ هزار بشکه در روز مشغول فعالیت است و خوراک آن شامل ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام سنگین و ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی استحصالی از منابع گازی سرخون و ۲۰ هزار بشکه نفت خام سبک جزیره هنگام است و بیشترین فرآورده های میان تقطیر را تولید می کند. در حال حاضر حدود ۱۸درصد پالایش نفت خام داخل کشور و به تبع آن فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور در پالایشگاه بندرعباس تولید می گردد.

در طراحی این پالایشگاه که با پیشرفته ترین فن آوری های روز جهان ساخته شده، رعایت اصول ایمنی، پیشگیری از آلودگی محیط زیست، تقلیل اتلاف انرژی و انعطاف پذیری عملیاتی و تولید ، مهمترین مواردی است که مد نظر قرار گرفته است . شرکت پالایش نفت بندرعباس طی دوران فعالیت خود با وجود نیروهای متخصص و با تجربه و از سویی با انجام طرحهای مختلف از جمله طرح مبتکرانه افزایش ظرفیت و رسیدن به ظرفیت ۳۵۰ هزار بشکه در روز ، به عنوان یک پدیده فنی و صنعتی دریچه جدید و مبارکی را به روی استان هرمزگان گشود که نام این استان را در سبد تولید انرژی کشور پررنگتر گرداند.

دکتر سعید ناصحی مدیر کسب و کار و توسعه پایدار شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس با کسب رتبه اول کشور موفق به دریافت تندیس سه ستاره در حوزه مدیریت توسعه کسب و کار شد.

وی افتخارات به دست آمده توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال جاری را رتبه اول واحد نمونه ملی از بین ۱۴۰۰ شرکت داخلی در جشنواره ملی امتنان، دریافت جایزه جهانی پروژه سبز از انجمن مدیریت سبز اروپا برای پروژه افزایش ظرفیت بنزین، کسب رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فراورده های نفتی از بین ۱۰۰ شرکت برتر برشمرد.

دکتر سعید ناصحی بیان داشت: ما به خود می بالیم که با عزم و اراده ملی و تلاش شبانه روزی بیش از ۱۸ درصد انرژی کشور را تامین می کنیم و امیدواریم که سده ای که پیش رو داریم با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش مهندسان داخلی یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین طرح های توسعه ای را در حال طراحی و مهندسی می باشد، طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین با محوریت کک سازی با کیفیت مورد نیاز صنایع آلومینیوم سازی کشور از اهداف نزدیک این طرح است و از طرفی تولید محصولات نفتا و پروپیلن به عنوان خوراک صنایع پتروشیمی موجب خواهد شد پالایشگاه بندرعباس به پتروپالایشگاه تبدیل شود.

دکتر ناصحی افزود: شرایط کنونی اقتصاد داخلی و اقتصاد جهانی به گونه ای است که فعالیت و رقابت شرکت ها و سازمان ها به مراتب پیچیده تر و چالشی تر از گذشته شده و با توجه به تغییرات سریع در دنیای مدیریت و کسب و کار، مدیران ارشد به منظور سازگاری با این تغییرات و تصمیم گیری درست علاوه بر تجارب مدیریتی، می بایست به دانش و مهارت مدیریتی نیز مجهز شوند.

 

 

 مهندس بادوست معاونت اقتصادی و منابع انسانی مجتمع بزرگ سنگ آهن سنگان

مهندس بادوست معاونت اقتصادی و منابع انسانی مجتمع بزرگ سنگ آهن سنگان یکی از شرکت کنندگان در اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آرمانشهر به معرفی هل مجتمع بزرگ سنگ آهن سنگان پرداخت و گفت:

مجتمع سنگ آهن سنگان در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری جنو ب شرقی مشهد و ۴۰ کیلومتری شهر خواف در استان خراسان رضوی و نزدیک مرز افغانستان قرار دارد.

مجتمع سنگ آهن سنگان بعنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های سنگ آهنی کشور و دارا بودن ذخیره ی بالغ بر ۱٫۲ میلیارد تن سنگ آهن زمین شناسی نقش خیلی بزرگی رو در طرح جامعه فولاد کشور بعهده گرفته بطوری که تقریبا حدود ۲۵% از خوراک اولیه کارخانجات کنسانتره کشور  در طرح جامع فولاد رو مجتمع سنگ آهن سنگان داره انجام میده و این رو تامین میکنه.

فعالیت های اصلی مجتمع سنگ آهن سنگان در سه بخش اکتشاف و استخراج و فرآوری میباشد که بخش عمده ای از آن تامین کلوخه سنگ آهن و فرآوری سنگ آهن و تبدیل اون به دانه بندی پرعیار و متوسط عیار، به فروش میرسد.

مجتمع سنگ آهن سنگان با تکیه بر توان فنی و علمی پرسنل خود و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مناسب در بخش پیمانکاری در سال گذشته کلیه تعهدات خود را از نظر کمی و کیفی محقق نمود و کلوخه مورد نیاز کارخانجات کنسانتره سازی منطقه سنگان را تامین نموده است و این موجب افزایش رضایتمندی مشتریان مجتمع گردیده است.

با توجه به ورود ماشین آلات جدید معدنی و افزایش نیاز کارخانجات کنسانتره به کلوخه سنگ آهن در سالهای بعد برنامه ریزی لازم جهت افزایش استخراج سنگ آهن تا ۴۰ میلیون تن در سال و افزایش عملیات معدنی تا ۱۶۰ میلیون تن در سال صورت گرفته است.

معاونت اقتصادی و منابع انسانی مجتمع بزرگ سنگ آهن سنگان در خصوص چشم اندازه این شرکت برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های پیش روی آتی گفت: مجتمع سنگ آهن سنگان در حال گزار از یک مرحله ی طفولیت معدن به مراحل بلوغ و بزرگ سالی معدن هست و الان این به نتیجه رسیده. برنامه استخراج ما در سالهای متوالی قبل طوری بوده که این برنامه همواره صعودی بوده چون دائما ظرفیت ها و جبهه های کاری جدید در منطقه و معادن بوجود میاد و از طرفی کارخانجات کنسانتره دارن به بهره برداری میرسن. و این مرحله شکوفایی مجتمع سنگ آهن سنگان است که تونستیم با تلاش همکاران خودم در مجموعه که واقعا زحمت کشی هستن که رد نقطه صفر مرزی کشور کار میکنند به لطف دوستان و مدیریتی که انجام شده خداروشکر داریم به مرحله ای میرسیم که در سال گذشته حدود ۱۸ میلیون تن سنگ آهن داشتیم، امسال برنامه ۲۵ میلیون تن رو داریم و از سال بعد حدود ۴۰ میلیون تن سنگ آهنر و باید استخراج کنیم یعنی حدود ۱۲۰ میلیون تا ۱۶۰ میلیون تن عملیات معدنی در منطقه باید انجام بشه.

مهندس بادوست در خصوص انگیزه‌ خود از حضور در این اجلاس و آیا این اجلاس ها برای دیده شدن و معرفی و عملکرد یک شرکت بنظرتون کارایی لازم رو دارد، گفت: قطعا همینطوره. ما مجتمع سنگ آهن سنگان یک مجمتع عملیاتی اجرایی هستیم که تمام تلاش و دغدغه مدیران اینه که بتونیم به تعهدی که به طرح جامعه فولاد کشور دادیم رو عملیاتی کنیم و انجام بدیم بنابراین شاید خیلی وقت و زمانی که گذاشته بشه تا فعالیت های شرکت و وسعت کاری که داره اونجا انجام میشه، دیده بشه و مردم کشورمون هم ببینن، شاید واقعا این زمان رو نداشته باشیم ولی حضور در این همایش ها و اجلاس ها و اینکه شرکت ها میان و تبادل نظر بین مدیران انجام میشه فرصتی براش شناسایی هست  و نشان دادن فعالیت هایی که خیلی تا زمانی که اونجا اون فعالیت ها در اون شرایط سخت فیزیکی و آب و هوایی از نزدیک دیده نمیشه شاید لمس نشه، بنابراین لازمش اینه که رد چنین اجلاس هایی این اتفاق بیفته و حتی بطور وسیع تر این فعالیت ها به نمایش در بیاد.

 

امیرحسین کمالی فرد مدیر عامل شرکت ایرانیان جهش

مهندس امیرحسین کمالی فرد مدیر عامل شرکت ایرانیان جهش یکی دیگر از شرکت های حاضر در اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری بود در گفت‌وگو با خبرنگار آرمان شهر گفت: گروه صنعتی ایرانیان جهش بعنوان اولین تولید کننده پمپ های طبقاتی و همچنین بعنوان بِرند برتر کشور در خدمت رسانی هر چه بهتر برای آبادانی سرزمین عزیزمان بکوشیم.  و در این مسیر رعایت حقوق کارفرمایان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان را سرلوحه کاری قرار داده ایم و در تمامی مراحل عرضه بعنوان دوست و مشاور مطمئن همراهشان بوده ایم.

گروه صنعتی ایرانیان جهش از همان ابتدا، فعالیت خود را با بکارگیری دانش و فن‎‎‎‎‌آوری روز دنیا و بهره گیری از متخصصین و کارشناسان مجرب در این زمینه بعنوان اولین تولید کننده پمپ های طبقاتی و بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی در ایران آغاز نموده.

مدیر عامل شرکت ایرانیان جهش در خصوص چشم اندازه این شرکت برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های پیش روی آتی گفت: پس از گذشت سالها فعالیت در صنعت کشور و اعتماد صنعتگران ایران ، امروز بعنوان تولید کننده برتر ملی در آبادانی هرچه بهتر این مرز و بوم تلاش خواهیم کرد.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تنوع محصولات تولیدی خدمات و محصولات خود را عرضه می نماید. و موفق به تولید پمپ های تمام ملی مطابق با مشخصات برترین پمپ های خارجی مانند گراندفوس شده است.

مهندس امیرحسین کمالی فرد در خصوص وضعیت این شرکت در سال جاری اظهار داشت: متاسفانه که همه گیر هستش و بحث حمایت بوجود میاد که در این عرصه باید حمایت های ویژه ای از ما داشته باشندولی متاسفانه هیچ حمایتی نمیشه و همچنان هم دوستان بر سر برند های اروپایی مسر هستند. هر آنچه که ما در توان داشتیم ولی متاسفانه استقبال نمیشه با دوندگی های بسیار زیادی که باید کالا رو به عرضه برسونیم. خیلی از پروژه هایی که کشوری هستند همچنان در برند های اروپایی مسر هستند. داخلی رو خیلی قبول ندارند.

مدیرعامل شرکت ایرانیان جهش در پاسخ به این سوال که درخواستتون از مدیران و مسئولان دولتی چیست به خبرنگار آرمانشهر خبر گفت: واقعا کنترل کیفیت ها رو خیلی قوی تر کنند و واقعا اگر قراره که از تولید ملی حمایت بشه یک رقابت درست کنند، هر کسی که در این عرصه میتونه اقداماتی انجام بده که بحث مکانیک و برق هست و خیلی موارد دیگه ، هر آنچه که هستن بازار رقابت درست کنند.

 

 

غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

در بین برندهای مختلف در اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری یک برند قدیمی و باسابقه فعال در حوزه صنعت فولاد نیز حضور داشت

غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در خصوص فعالیت‌های این شرکت به خبرنگار آرمانشهر گفت شرکت فولاد خوزستان از جمله شرکت هایی هست که بر اساس مزیت های اقتصادی در کرانه های خلیج فارس در منطقه عمومی اهواز بنا گذاشته شده بنابراین با در نظر گرفتن ویژگی مهم یعنی دسترسی به آب های بین المللی بسیار توجیه اقتصادی در قیاس با بسیاری از کارخانه های مشابه فولادی که در متاسفانه در مرکز کشور و در مناطق کویری تاسیس شدن فولاد خوزستان از مزیت های اقتصادی در کاهش قیمت تمام شده این محصول بهره مند هست. ما باید توجه داشته باشیم دسترسب به بازار های هدف به ویژه از طریق حمل و نقل ارزان یعنی کشتیرانی در دنیا مورد اقبال هست و مورد توجه هست و بایستی این رویکرد بصورت یک استراتژی در کل اقتصاد کشور مورد توجه قرار بگیرد زیرا که ما دارای ۱۸۸۰ کیلومتر مرز بین المللی در کرانه های جنوبی کشور برای دسترسی به بازار های هدف و تردد های بین المملی، واردات کالا و صادرات بهره مند هستیم و در شمال کشور هم ۷۰۰ کیلومتر مرز های دریای خزر این ویژگی رو به میده که صنایعمون رو در این مناطق توسعه بدیم.

کافیه این مقایسه رو در مورد کشور عراق داشته باشم که علی رغم ۱۸۸۰ کیلومتر مرز بین المللی عراق با دارا بودن تقریبا هشتمین یا دهمین ذخایر نفتی دنیا فقط ۵۵ کیلومتر دسترسی به آب های بین المملی داره؛ خود همین وضعیت در مورد کشور ما نشون دهنده اینه که بایستی استراتژی توسعه اقتصادی خودمون رو بر مینای بهره مندی و بهره برداری در سواحل و کرانه های دریاها و رودخانه ها بنابکنیم. خوشبختانه فولاد خوزستان این ویژگی رو داره. قیمت تمام شده اون بسیار منطقی تر از سایر صنایع مشابهش هست و الان هم تولید فولاد خوزستان حد فاصل ۳تا۴ میلیون در نوسان هست بعلت محدودیت های برق و گاز و این به همه صنایع بویژه صنایع فولادی ابلاغ شده که اتکای بیشتری به انرژی برق دارند. امیدواریم که امسال کمی این محدودیت ها کمتر بشه تا بتوانیم به مرز های منطقی تولید دست پیدا بکنیم و قیمت تمام شده ی ما منطقی تر باشه.

مدیر سابق امور سهام شرکت فولاد خوزستان در خصوص چشم اندازه این شرکت برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های پیش روی آتی گفت: با توجه به محدودیت ها تلاش میکنیم طرح های توسعه ما بر اساس نیازمندی ها و افزایش سقف تولید شکل بگیره. یکی از مهم ترین طرح های توسعه ما زدن نیروگاه برق هست چون الان ما از طریق نیروگاه های عمومی شهر اهواز استفاده میکنیم و از شبکه سراسری. طبیعتا اگر نیروگاه مستقلی داشته باشیم طرح های توسعه ما در زمینه افزایش تولید هم مورد توجه قرار خواهد گرفت. ما به یکی از حلقه های خودمون یعنی …. عریض توجه ویژه ای داریم.در جوار ما کارخانه فولاد اکسین هست که تولید کننده ورق های عریض هست و مواد اولیه این کارخانه رو فولاد خوزستان در فاصله ۲۰۰ متری میتواند تامین کننده باشد بنابراین از جمله پروژه های توسعه فولاد خوزستان همین کارخانه اسلب عریض هست که امیدواریم در چند سال آینده به بهره برداری برسه.

غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در خصوص انگیزه‌ خود از حضور در این اجلاس گفت: از دو دیدگاه بایستی این مسئله رو نگاه بکنیم. یکی اینکه برگزار کننده های چنین همایش هایی رویکرد علمیشون به مسائل چطوریه و رویکرد اقتصادیشون به مسئله چطوریه. شما ملاحظه میکنید که همایش در کشور هست که بیشتر نگاهشون به دستاورد های مالی برگزار کنندگان و تهیه کنندگان هست، کیفیت براشون اهمیت نداره، حضور شخصیت های سیاسی که چندان ارتباطی با اون عناوین همایش ها ندارن و فقط صرفا اهرم هایی هستن برای اینکه مدیران موسسات اقتصادی شرکت کنن و دیده بشن و جایزه ای ببرن.که این جایزه معیارش چیه زیاد مورد توجه نیست.

این تندیسی که داده میشه به مرور جایگاه خودش رو ایجاد بکنه یعنی به عنوان برندی دیده بشه که اگر یک کسی آمد و این جایزه رو گرفت احساس بکنه که رد رقابت با موسسات مشابهش برتری داره نه اینکه چون آبونمانی داده و مشترک شده یا حق شرکت داخل همایش داده شده این جایزه رو بهش بدن. متاسفانه داره کمی چهره برخی از همایش ها رو خدشه دار میکنه. لذا امیدوارم همایش ها با دیدگاه های تخصصی خاص عناوین اون همایش ها شکل بگیره و نمره گذاری بشه و امتیاز بندی بشه که باعث خواهد شد جدی تر موسسات وارد این همایش ها بشن و مسئولین عالی تری رو بفرستند ولی نفس خود قضیه با هر رویکردی محل تامل بین مدیران هست و انشالله که از درون این نوع همایش ها دستاورد های علمی و آموزه های مناسبی برای مدیران و مسئولین اقتصادی ما داشته باشه.

 

 

دکتر احسان بهنام فر مدیر عامل رهام تجارت آکام

دکتر احسان بهنام فر مدیرعامل شرکت رهام تجارت آکام در حوزه تولید انواع بطری پت در اوزان مختلف از دیگر شرکت کنندگان حاضر در در اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری بود.

بهنام فر در گفت‌وگو با خبرنگار آرمانشهر در جامعه امروزی به دلیل بالا بودن مصرف انواع بطری وکاربردهای متنوع آن در سالهای اخیر شرکت های زیادی اقدام به تولید این محصول نموده اند. از جمله بزرگترین شرکت هایی که در زمینه فروش و تولید بطری فعالیت داشته است شرکت روهام تجارت آکام با نام اختصاری روتاپک، یکی از مراجع تولید کننده پریفرم می باشد.

در حال حاضر این شرکت با تولید انواع بطری پت در اوزان مختلف توانسته است جایگاه ویژه‌ ای در بازار از آن خود کند. این شرکت توانسته با شناسایی مصرف کننده گان بطری و پریفرم، انواع بطری پت و قالب پریفرم را در وزن، اندازه و شکل های متنوع مطابق با نیاز مشتری تولید و روانه بازار کند.

این شرکت با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمره شرکت های مشهور سال ۱۳۹۹ با برند اختصاصی خود را معرفی کرده که این مهم منجر به جذب طیف گسترده ای از مشتریان شده است.

شرکت روهام تجارت اکام با برخورداری از توان تخصصی بالا در تولید محصولات بسته بندی که در صنایع مختلفی همچون صنایع مواد غذایی و نوشیدنی ها، محصولات آرایش و بهداشتی و انواع کارخانجات صنعتی مورد استفاده می باشد در ارائه روش های خلاق و بکر در جهت بهبود کیفیت محصولات همواره گام های ارزشمندی را طی نموده که منجر به ارتقاء سطح کیفی مجموعه شده است.

این شرکت هم اکنون توانسته است با دارا بودن محصولات متنوع صنایع بسته بندی در سبد محصولات خود رضایت مشتریان را جلب نموده و همواره می کوشد در جهت رفع نیاز های کشور مسئولیت اجتماعی خود را بر عهده گیرد.

دکتر احسان بهنام فر مدیر عامل رهام تجارت آکام در خصوص چشم اندازه این شرکت برای سال‌ ۱۴۰۱ و سال های پیش روی آتی گفت: حوزه ی صادرات نیاز اساسی هست مخصوصا صادرات برون گرا و درون زا یعنی چیزی که مواد اولیه رو در داخل داریم و بازار های خارجی خیلی استقبال میکنن ازش. ما توسعه صادرات برنامه اولمون هست. الان به ۴ کشور عراق و سوریه، ترکیه و روسیه صادرات داریم البته افغانستان هم از پریروز قرارداد جدیدمون شروع شده. امیدواریم که حوزه صادراتیمون و کشور های مقصدمون رو زیاد کنیم.

مسئله بعدی ما بحث کارآفرینی هست. مثلا ما اگر قرار نبود که در حوزه صنعت کارآفرینی کنیم میتونستیم شرکت های بازرگانی باشیم، لزومی نبود که کارخانه ای تاسیس و نیرو استخدام بشه. لذا در اون حوزه هم چشم اندازی در سال جاری و آینده داریم که حداقل بتونیم ۵۰% نیروی کارمون رو افزایش بدیم. فکر میکنم هم ادامه ی  وضعیت جاری و هم سال اینده رو سال بدی نمیبینم. فقط میکم همچنان معتقدم که اگر همکاری کوچیکی از صنایع بالادستی به صنایع پایین اتفاق بیفته و شرکت های پتروشیمی و سازمان های دولتی کمک کنند فکر کنم سال خوبی پیش روی ما باشه.

مسئله ی ما مواد اولیه هست. مواد اولیه وجود دارد، تولید میشه، کارخونه های پتروشیمی ما ظرفیت کم ندارن اضافه هم دارن یعنی کمبود نداریم. مشکل دلال ها هستن.

خواهشم بعنوان عضو کوچک انجمن پلیمر ایران قطعا ایده هایی دارم ولی نمیخوام بگم قطعا اون چیزی که من میگم امکان پذیره و مشکل رو حل میکنه ولی فکر میکنم وزارت سمت همکاریش رو با اتاق بازرگانی و اتحادیه های صنفی و همین انجمن ملی اگر زیاد کنه با تعامل میتونیم بحث دلالی رو البته دلال به معنای شرکت های بازرگانی مشکلی باهاشون ندارم؛لذا فکر میکنم که وزارت سمت مخصوصا باید به این مسئله ورود کنه و همکاریش رو با انجمن های صنفی بیشتر کنه بالاخص پلیمر و پتروشیمی.

دکتر احسان بهنام فر در خصوص انگیزه‌ خود از حضور در این اجلاس گفت: به هر ترتیب یک بخش مهمی از حوزه کسب و کار چه صنعت و چه خدمات معرفی هست.اون دیگران میتونن مشتریان یا مخاطبین ما باشن یا ممکنه کمک کنن به پیدا شدن مشتری یا مخاطب ما. مسئله اینه که در یک محل هدفمندی باید این اتفاق بیفته. بنظر من همایش های تخصصی مخصوصا با مجموعه های متخصص فکر میکنم نتیجش رسوندن اطلاعات شرکت من و کالا و مخاطبین به شکل هدفمند و درست هست. لذا خودم همیشه از حضور شرکتم توی این مجموعه ها استقبال میکنم.

در اختتامیه از برخی از برگزیدگان عرصه صنعت معدن و تجارت بشرح ذیل تجلیل بعمل آمد.
جناب آقای دکترپرویز نورمحمدی مدیرعامل محترم شرکت لوح سبزجنوب / جناب آقای دکتر هاشم نامور مدیرعامل محترم شرکت پالایش نفت بندرعباس / جناب آقای مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان / جناب آقای دکتر عطاالله معروفخانی مدیرعامل محترم شرکت فولاد هرمزگان / جناب آقای دکتر علی اَمرایی مدیرعامل محترم شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان / جناب آقای دکتر حسن جعفری مدیرمحترم و رئیس هیات اجرایی مجتمع سنگ آهن سنگان / جناب آقای مهندس امیرحسین کمالی فرد آزاد مدیرعامل محترم شرکت ایرانیان جهش / جناب آقای دکتر علی آزادمنش مدیرعامل محترم شرکت کاسپین پلیمر / جناب آقای دکتر امیرکاظمی خیابانی مدیرعامل محترم شرکت مارگارین(سهامی عام) / شرکت محترم بیمه آسیا / جناب آقای مهندس ناصر روحانی تزنگی مدیرعامل محترم فروشگاه زنجیره ای راچی و روچی / جناب آقای دکتر محمدامین فقیه مدیرعامل محترم شرکت ایلکا / جناب آقای مهندس محمد مهدی سراج القوم مدیرعامل محترم و ریاست هیئت مدیره گروه تولیدی بازرگانی دکاموند صنعت ایرانیان / شرکت صنایع بسته بندی روهام تجارتِ آکام (با برند روتاپَک) / جناب آقای مهندس مجتبی پور غریب شاهی مدیرروابط عمومی محترم و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک / جناب آقای دکترمهدی کریمی نماینده مدیرعامل، معاونت فروش، توسعه و بازاریابی شرکت رنگ کانسای ایرانیان / جناب آقای مهندس جهانگیر رضوی مدیرمحترم مجتمع مس سونگون / جناب آقای مهندس امیرعرب نعمتی مدیرعامل محترم شرکت جوانه سبز آسیا / جناب آقای مهندس علی ربوی مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره شرکت پایدار صنعت ماهان پارس / جناب آقای غلامحسین حاجی آقازاده ریاست محترم هیئت مدیره هلدینگ حاجی آقازاده / جناب آقای مهندس محسن آرش مدیرعامل محترم شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل گهر سیرجان / جناب آقای دکتر یعقوب رَشنوادی مدیرعامل محترم وعضوهیات مدیره بیمه سرمد / جناب آقای دکتر نیما نوراللهی مدیرعامل محترم و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو / جناب آقای ابوالفضل آقا دادی مدیر عامل محترم شرکت بیمه کوثر / جناب آقای محمد میرزایی ابرده مدیرعامل محترم مجموعه توریستی گردشگری نهارستان زیتون- شاندیز -ابرده / جناب آقای مهندس علیرضا محمدی مدیر عامل محترم شرکت مهندسی بین المللی طرح گستر/ مدیر عامل شرکت اماتیس سلامت پایتخت سرکار خانم اکرم گودرزی/ مدیرعامل شرکت توسعه تجارت آرمانی سرکار خانم یاسمن سراج/ جناب آقای مهندس سید علیرضا دانا ، مدیر عامل محترم گروه بازرگانی دانا/ جناب آقای محمد جواد صفر پور ،مدیر محترم مجموعه استیل کاران نوین / جناب آقای دکتر سید جلال عطایی مدیر عامل محترم شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان / جناب آقای مهندس ابوالفضل خالقی مدیرعامل محترم شرکت کاشی امین میبد / جناب آقای دکتر مصطفی جعفری پورمیبدی مدیرعامل محترم و عضو هیئت مدیره شرکت سارا لعاب میبد / جناب آقای مهندس علی غلام زاده مدیرعامل محترم شرکت تعاونی موحدین آسفالت یزد / سرکارخانم مهندس فاطمه موحد مدیرعامل محترم شرکت صدرا پروفیل کاوه / جناب آقای مهندس داود مظاهری مدیرعامل محترم آژانس تبلیغاتی کتیبه برتر / جناب آقای دکتر حسین بختیاری مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره شرکت ساحل نمایان بندر / جناب آقای مهندس مجتبی منصوری نژند مدیرعامل محترم شرکت سهلان نماد / جناب آقای مهندس احمد محمدنژاد مدیرعامل محترم شرکت بازرسی فنی پویا پرتو / جناب آقای دکتر رضا آقاسیدجعفری مجرد مدیریت محترم عامل شرکت آیسان / جناب آقای مهندس امیرعرب نعمتی مدیرعامل محترم شرکت مسیر سبز کشاورزی پایدار / جناب آقای مهندس امید امیری مدیرعامل محترم شرکت فنی مهندسی امید صعود آسمان

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27889
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری آرمانشهر خبر
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها