• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

اختتامیه جایزه سردار شهید همدانی با حضور رییس مجلس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4497
  • 17 مهر 1400 - 10:29
اختتامیه جایزه سردار شهید همدانی با حضور رییس مجلس برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار  علی محمد نائینی، ضمن اعلام این خبر  گفت: در بیستم مهرماه جاری هم‌زمان با ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، اختتامیه دومین دوره انتخاب کتاب مدافعان حرم با عنوان «جایزه سردار سرلشکر پاسدار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار  علی محمد نائینی، ضمن اعلام این خبر  گفت: در بیستم مهرماه جاری هم‌زمان با ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، اختتامیه دومین دوره انتخاب کتاب مدافعان حرم با عنوان «جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و همچنین نویسندگان و ناشران فعال در عرصه جبهه مقاومت و مدافعان حرم برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این دوسالانه در نشست اول، مورد تأکید سردار سپهبد شهید سلیمانی بوده است، اظهار کرد: این جشنواره مربوط به کتب منتشرشده از مدافعان حرم در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ است. بعد از اعلان فراخوان در سطح کشور و بین‌الملل، ۴۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و این آثار در ۶ گروه شامل داستان و رمان، مستند و پژوهش، زندگی‌نامه و خاطرات خودنوشت، شعر و کودک و نوجوان، خاطرات و بین‌الملل مورد ارزیابی واقع شدند که در گروه‌های زندگی‌نامه و خاطرات خودنوشت، داستان و رمان، شعر و کودک و نوجوان و خاطرات و بین‌الملل آثار برگزیده و در گروه‌های داستان و رمان، مستند و پژوهش، زندگی‌نامه و خاطرات خودنوشت، خاطرات و بین‌الملل آثار شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

مشاور فرمانده سپاه  افزود: دبیر علمی این دوره از دوسالانه انتخاب کتاب مدافعان حرم، سردار گلعلی بابایی نویسنده برجسته و خوش‌نام دفاع مقدس و جبهه مقاومت است. دبیر اجرایی این دوسالانه نیز حسن علایی فعال می‌باشد.

وی با اشاره به اختتامیه دومین دوره دوسالانه «جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» بیان کرد: در این مراسم قرار است علاوه بر معرفی اسامی آثار برگزیده و شایسته تقدیر در شش گروه داوری از ناشرین و نویسندگان فعال در این حوزه قدردانی شود و همچنین از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل بیاید.

سردار نائینی با بیان اینکه برای اولین بار در دومین دوره «جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» انتخاب بهترین کتاب مدافعان حرم از نگاه مردم را خواهیم داشت، تصریح کرد: با توجه به این‌که مخاطبان اصلی کتاب‌ها و جوایزی مانند جایزه شهید همدانی مردم هستند؛ بنابراین ایجاب می‌کرد در کنار بررسی تخصصی و کارشناسی کتاب‌ها توسط گروه‌های داوری، جایگاه ویژه‌ای برای نظرات مردم که مخاطبان اصلی هستند قائل شویم. به همین علت با در اختیار قرار دادن سامانه پیامکی به شماره ۶۶۰۰۰۹۹۵۵۸ و یا از طریق سایت این جشنواره به آدرس www.jayezehamedani.ir در بخش ارتباط با ما، اعلام کردیم تا مردم نظرات خود را ارسال نمایند و خوشبختانه این بخش با استقبال خوبی همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوسالانه انتخاب کتاب جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام؛ «جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» با هدف حمایت از نویسندگان و ناشرین عرصه دفاع از حریم و حرم جهت تولید آثار فاخر و تأثیرگذار برگزار می‌شود، گفت: به همین منظور هم‌زمان با برگزاری جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «واکاوی نسبت ادبیات مقاومت و پایداری با جریان مدافعان حرم» برگزار شد. در این سلسله نشست‌ها با حضور متخصصان و صاحب‌نظران به واکاوی حوزه‌های مختلف ادبی مرتبط با مدافعان حرم پرداخته شد.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در خاتمه بیان کرد: با تمام فعالیت‌ها و اقدامات و اطلاع‌رسانی‌هایی که در این دوره صورت گرفت، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نسبت به دوره اول دو برابر شده است و امیدواریم این دوسالانه در سال‌های آتی با استقبال بیشتر ناشران و نویسندگان در عرصه جبهه مقاومت و مدافعان حرم و با رشد کمی و کیفی افزون‌تری برگزار شود.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4497
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها