• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان

5

ارتش آمریکا بی‌اعتبار شده است/ دولت «بایدن» شکست‌خورده است

  • کد خبر : 10220
  • 09 آبان 1400 - 18:30
ارتش آمریکا بی‌اعتبار شده است/ دولت «بایدن» شکست‌خورده است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۳۰ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ شناسه خبر: ۱۷۸۰۵۲۵ رئیس جمهور سابق آمریکا با انتقاد از نحوه خروج کشورش از افغانستان، این حرکت را باعث بی اعتبار شدن ارتش این کشور خواند و دولت آمریکا را دولتی شکست‌خورده نامید. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۹:۳۰
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
شناسه خبر: ۱۷۸۰۵۲۵

رئیس جمهور سابق آمریکا با انتقاد از نحوه خروج کشورش از افغانستان، این حرکت را باعث بی اعتبار شدن ارتش این کشور خواند و دولت آمریکا را دولتی شکست‌خورده نامید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت:‌ این (جو بایدن) احتمالاً بدترین ریاست جمهوری تاریخ است. نمی‌توانم تصورش کنم. پیش‌تر می‌گفتم جیمی کارتر (بدترین رئیس جمهور آمریکا است). صادقانه بگویم در مورد (جورج دابلیو) بوش هم به این دلیل که ما را در خاورمیانه گرفتار کرد، خیلی طرفدارش نیستم. فکر می‌کنم این (بایدن) بدترین (رئیس جمهور) در تاریخ کشور ما باشد.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد:‌ اگر به افغانستان نگاه کنید، می‌بینید که چه اتفاقات وحشناکی برای ما افتاد؛ جوانان ما کشته شده یا به شدت زخمی شدند.

 

وی با اشاره به بمب‌گذاری انتحاری شهریور امسال در فرودگاه کابل حین خروج آمریکایی‌ها از افغانستان گفت: بیش از ۲۰ نفر را داریم که دست و پایشان قطع شده است. احدی درباره آن‌ها حرفی نمی‌زند و بعد از آن، بهترین تجهیزات نظامی به ارزش ۸۵ میلیارد دلار که بیشترش نُو بودند در آنجا رها شد و (آمریکایی‌ها پیش از خروج) آن‌ها را منفجر نکردند.

 

ترامپ در پاسخ به این سوال که به دولت بایدن چه نمره‌ای می‌دهد گفت:‌ فکر می‌کنم باید بگویم اف (رفوزه). این یک دولت شکست‌خورده است. این یک فاجعه است. هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. دوست داشتم ببینم کارش را درست انجام می‌دهد. فکر نمی‌کنم هرگز چنین شرمساری را برای دولتی دیده باشیم.

 

دونالد ترامپ دوباره به بحث خروج آمریکا از افغانستان بازگشت و گفت: تعداد نیروهایمان را به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رساندم و همه آن‌ها وضعیت خوبی داشتند و دست کسی به آن‌ها نمی‌رسید. بعد او (بایدن) آمد و ارتش را قبل از مردم خارج کرد. او هزاران نفر را که آمریکایی هستند و باید خارج می‌شدند در آنجا رها کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10220
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها