• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

4

ارسال «هر ۳ ثانیه یک نقاشی» به پویش «به رنگ مدرسه» از سوی دانش‌آموزان

  • کد خبر : 11617
  • 12 آبان 1400 - 14:17
ارسال «هر ۳ ثانیه یک نقاشی» به پویش «به رنگ مدرسه» از سوی دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت چشمگیر دانش‌آموزان در پویش «به رنگ مدرسه» خبر داد به طوری که در برخی روزها، تقریبا در هر ۳ ثانیه یک نقاشی  از دانش آموزان دریافت می‌شود. به گزارش ایسنا، سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعلام کرد: دانش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت چشمگیر دانش‌آموزان در پویش «به رنگ مدرسه» خبر داد به طوری که در برخی روزها، تقریبا در هر ۳ ثانیه یک نقاشی  از دانش آموزان دریافت می‌شود.

به گزارش ایسنا، سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعلام کرد: دانش آموزان می‌توانند نقاشی خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش و آبرنگ کشیده و از پدر و مادرشان بخواهند که تصویر آن را از طریق گوشی تلفن همراه به سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش؛ تا یازدهم آبان ماه امسال، ۲۵۰ هزار دانش‌آموز با ارسال نقاشی در این پویش مشارکت کرده‌اند.

شایان ذکر است: گروه سنی در نظر گرفته برای این پویش ۶ تا ۱۲ سال است، البته این بدان معنا نیست که کودکان کمتر از ۶ سال نمی‌توانند برای ما نقاشی ارسال کنند. نقاشی کودکان کمتر از ۶ سال نیز تایید و بررسی می‎‌شود. البته تاکید بر این است که از یک سو به جهت اهمیت گروه سنی شش تا ۱۲ سال در مسیر فرهنگ‌سازی و از سوی دیگر چون امکان ترسیم نقاشی برای بچه‌های زیر ۶ سال در این زمینه کمتر است، مخاطب اصلی پویش دانش‌آموزان باشند. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یادآوری می شود؛ در این طرح خوزستان، گیلان، زنجان و قم، مشارکت بسیار بالایی در این پویش داشته‌اند و ۴۱ درصد نقاشی‌های تایید شده مربوط دانش‌آموزان استان خوزستان است که در بین استان‌های کشور رتبه نخست را دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11617
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها