• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

اروپا جوری عمل نکند که آمریکا، اروپا را حوزه نفوذ خود بداند

  • کد خبر : 7870
  • 03 آبان 1400 - 13:53
اروپا جوری عمل نکند که آمریکا، اروپا را حوزه نفوذ خود بداند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید بلژیک «جیانمار کوریتزو» با اشاره به سوابق روابط دوستانه دو کشور گفت: ایران علاقه‌مند به گسترش همکاری‌ها با بلژیک و اروپا در عرصه‌های اقتصادی و تجاری است اما نباید اجازه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید بلژیک «جیانمار کوریتزو» با اشاره به سوابق روابط دوستانه دو کشور گفت: ایران علاقه‌مند به گسترش همکاری‌ها با بلژیک و اروپا در عرصه‌های اقتصادی و تجاری است اما نباید اجازه دهیم بیگانگان بر این روابط تاثیر بگذارند.

رئیسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره به تعهدات خود پایبند بوده است، گفت: با وجود این، کشورهای اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نکردند. کشورهای اروپایی چه در توافق برجام و چه در مسائل دیگر نباید به نحوی عمل کنند که آمریکا احساس کند اروپا حوزه نفوذ اوست.

رئیس جمهور گفت: آمریکا به دنبال توسعه و تحمیل اراده ظالمانه خود در دنیا است، اما کشورهای دیگر نباید اجازه دهند یکجانبه‌گرایی و دست‌اندازی آمریکایی‌ها به مناطق مختلف در دنیا ادامه یابد.

«جیانمار کوریتزو» سفیر جدید بلژیک در تهران نیز در این دیدار با اشاره به سوابق دوستانه روابط بین دو کشور، گفت: امیدواریم با گسترش روابط اقتصادی، روابط بین تهران و بروکسل بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7870
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.