• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهادت رییس جمهور از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا

5

از شرایط فولاد آگاه هستیم

  • کد خبر : 10235
  • 09 آبان 1400 - 18:44
از شرایط فولاد آگاه هستیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۴۴ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ شناسه خبر: ۱۷۸۰۵۲۹ سرمربیان تیم‌های فوتبال فولاد و مس پیش از دیدارشان در کنفرانس خبری صحبت کردند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبداله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۹:۴۴
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
شناسه خبر: ۱۷۸۰۵۲۹

سرمربیان تیم‌های فوتبال فولاد و مس پیش از دیدارشان در کنفرانس خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبداله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سخت و مهم مقابل مس‌ رفسنجان داریم. دو هفته خیلی بد داشتیم و نتایج ضعیفی کسب کردیم و نتایج کسب شده تا الان زیبنده فولاد نبود. در تلاش هستیم در بازی مقابل مس رفسنجان سه امتیاز را کسب کنیم. با تمام وجود مقابل مس رفسنجان بازی می‌کنیم و امیدوارم ۳ امتیاز خانگی را به دست آوریم و اوضاع و احوال در جدول بین تماشاگران و فوتبال‌دوستان درست کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نتایج اخیر و اولتیماتوم باشگاه فولاد به وی بیان کرد: هفته اول و دوم نه تنها در فولاد، نه تنها ایران در هیچ جای دنیا اولتیماتوم به مربی نمی‌دهند نتایج ضعیف بوده است و من اعتراف می‌کنم و قابل دفاع هم نیست. باشگاه هیچ اولتیماتومی به من نداده و با تمام وجود کارمان را انجام می‌دهیم. اگر نتایج به این صورت باشد و اگر اتفاق ناگواری خدای ناکرده برای فولاد و مردم خوزستان بیفتد به هر حال من هم سهیم هستم و اگر باشگاه اقدامی انجام دهد حق دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی درباره شکست مقابل آلومینیوم اراک و جریمه ۱۰ درصدی گفت: خیر، چیزی نگفته‌اند و هیئت مدیره امروز جلسه دارند و اگر این کار را هم انجام دهند به نظر من کار درستی کرده‌اند. به هر حال فولاد هست و نتایج ضعیفش مردم را ناراحت می‌کند همانطور که پاداش به بازیکنان می‌دهند اگر جریمه هم کنند حق دارند.

 

ویسی افزود: هر تیمی در هر دوره‌ای وارد بحران می شود و خوب شد که الان وارد بحران شدیم. خیلی حرف و حدیث بود که مثلا بازیکنان خوب بازی نمی‌کنند و مربی به خوبی ارنج نمی‌کند یا بدن‌سازی خوب نبوده است؛ تمام اینها را زیرنظر گرفته‌ایم. من به اینکه شاید توطئه کنند و برای ویسی و فولاد بازی نکنند، ایمان ندارم. اگر یک درصد هم باشد، توطئه علیه ویسی نیست و علیه فوتبال خوزستان و مردم شریف استان است. به هر حال من مربی می‌آیم و می‌روم برای اینکه لطمه به این تیم بخورد این انصاف نیست. با تمام وجود بازی می‌کنیم روانشناس هم صحبت کرده و تیم از لحاظ روحی و روانی آماده است. بالاخره وقتی بازنده می‌شوید همه چیز می‌گویند من بد می‌شوم بازیکن خوب بازی نمی‌کند، نمی‌خواهد بازی‌کند، بالاخره نتایج نگیریم این حرف و حدیث‌ها است.

وی ادامه داد: اگر به عبدالله ویسی لطمه وارد شود به فوتبال خوزستان لطمه وارد می‌شود. چون به هر حال یک مربی بومی، کادر بومی و بازیکن بومی ولی اگر بخواهند به این صورت تخریب کنند و ما بیدار نباشیم زیبنده ما نیست و فوتبال استان آسیب می‌بیند. شاید سال‌های بعد بگویند که ویسی را آوردید و نتوانست کاری انجام دهد و مربیان دیگر شاید با اسم من له شوند و این واقعاً ظلم به خوزستان مردم این استان است.  من می‌گویم باهوش باشیم و اگر نتایج ما بد باشد خود من می‌روم و باشگاه حق دارند من را جریمه و اخراج کند ولی توطئه باشد توطئه بر علیه عبداله ویسی نیست خیلی از مربی‌ها هستند که هیچ‌ جا نتیجه‌ نگرفته‌اند ولی تیم دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خوشبختانه پرونده من معلوم است. در بدترین شرایط فولاد خوزستان را انتخاب کردم و گله‌ای هم نداشتم. پنجره ما بسته بود، چهار و پنج بازیکن اصلی ما رفته بودند موقعی پنجره باز شد که نمی‌توانستیم بازیکنی بگیریم. این تیم بسته و دفاعی بازی می‌کرد و قابل احترام هم بود. یک مربی تفکرات و فلسفه‌اش این است و دو سه سال به این صورت بازی می‌کردند. سیستم من هجومی است و یکی از دلایل که تیم ما گل ‌می‌خورد این است. من به هیچ چیزی که کم‌کاری و روح و روانی باشد اعتقاد ندارم یک بحران است که ما از این بحران عبور می‌کنیم.

ویسی اظهار داشت: مربیگری شغل ماست. من یک مربی حرفه‌ای هستم. چند شب پیش مربی بارسلونا اخراج شد. مردم و مسئولین نتیجه می‌خواهند. استقلال خوزستان تا لبه پرتگاه رفت برنامه سه ساله دادم و سال سوم قهرمان شد. تیم سپاهان، فولاد، استقلال، پرسپولیس و تراکتور شاید این را نپذیرند که سه ساله برنامه بدهید و آن را اجرایی کنید. نتایج ضعیف باشد این حق باشگاه‌ها است که مربی نتیجه بخواهند. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که بودم الان نیستم. شاهین بوشهر به همین صورت بود که تیم به لیگ برتر آمد و این موفقیت‌ها را نمی‌بینند فقط اخراجی‌های من را می‌بینند. به هر حال من مربی هستم شاید سه نتیجه نگیرم اخراج شوم شاید مثل استقلال خوزستان ۱۰ بازی هم نبرید در تیم بمانید؛ این شغل ماست و باشگاه هر نظری در مورد من داشته باشد قابل احترام است.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه بعد از شکست‌های اخیر پریشان و دچار استرس شده‌اید، بیان کرد: صددرصد اینطور شده است. واقعا شفاف بگویم روزهای خوبی ندارم. با مربیان بزرگی مثل آقایان کربکندی، پیروانی، قلعه‌نویی، سیاوش بختیاری‌زاده، مجید باقری‌نیا، لفته سه براداران صحبت کرده‌ام و به من دلداری داده‌اند و به من گفتند که عبدالله بلند شو و تو نتایج و رزومه‌ات مشخص است. با روانشناس هم صحبت کردم و یک هفته خیلی خوب را داشتم. من به عنوان لیدر این بچه‌‌ها باید خودم را سریعتر پیدا کنم که آسیبی دیگری نبینیم یعنی دو تا آسیب‌مان سه آسیب نشود و با تمام وجودم را می‌گذارم که تیم فولاد به روزهای خوب خود برگردد و مردم خوزستان خوشحال شوند. امیدوارم به مناسبت روز مربی بازیکنانم فردا به خاطر مربیان‌شان یک روز خوب داشته باشند.

 

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، اظهارکرد: می دانیم با تیم بسیار خوب و محترم فولاد بازی داریم. فکر می کنم مهمتربن مساله ای که ما برای آن بابد برنامه ریزی درست داشته باشیم، میزان استمرار تمرکز در بیشتر دقایق بازی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بازی هفته گذشته برای تیم من یک قسمت بد داشت که تیمم از بازی سپاهان تا این دیدار کمی از شرایط بازی دور بوده است و از ۲۷ مهرماه تا امروز، بازی رسمی نداشته ایم و فکر می کنم چیزی که شاید ما را در بازی فردا اذیت کند، دور بودن مان از شرایط بازی است. البته از شرایط فولاد هم آگاه هستیم و باید حواس مان بسیار جمع باشد و خودمان را آماده یک مبارزه محترمانه و همچنین یک بازی جذاب، منطقی و همراه با ارائه درست از تاکتیک هایمان کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10235
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها