• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

استاندار تهران: سفرهای ریاست جمهوری تشریفاتی نیست/ در بازدید بدون برنامه ریزی از کارخانه کاسپین ظرف دو ماه مشکل مرتفع شد

  • کد خبر : 28347
  • 18 آگوست 2022 - 23:01
استاندار تهران: سفرهای ریاست جمهوری تشریفاتی نیست/ در بازدید بدون برنامه ریزی از کارخانه کاسپین ظرف دو ماه مشکل مرتفع شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری استاندار تهران همراه با حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان از مجتمع گردشگری در شهر تهران بازدید کرد.  در ادامه نیز استاندار تهران با حضور در واحد تولیدی ماهی های زینتی در بخش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری استاندار تهران همراه با حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان از مجتمع گردشگری در شهر تهران بازدید کرد. 

در ادامه نیز استاندار تهران با حضور در واحد تولیدی ماهی های زینتی در بخش احمد آباد مستوفی از بخش های مختلف این واحد بازدید کرد. 

منصوری در جلسه بررسی مشکلات این واحد تولیدی دستور های لازم جهت رفع مشکلات در زمینه بانک، آب منطقه ای و اختلافات با شهرداری را صادر کرد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه سفرهای ریاست جمهوری تشریفاتی نیست، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به ملارد برنامه ای برای بازدید از کارخانه کاسپین نداشتیم، اما موضوع مشکلات این کارخانه که با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده و به سبب بدهی ۱۰۰ میلیاردی عملاً فعالیتش متوقف شده بود، میان بنده و فرماندار ملارد مطرح شد. 

استاندار تهران عنوان کرد: رئیس‌جمهور متوجه این موضوع شده و گفتند که حتماً بازدید از کارخانه داشته باشیم، با اینکه برنامه ریزی وجود نداشت اما به بازدید از این کارخانه رفتیم و رئیس جمهور دستور دادند که ظرف یک ماه تسهیلات مورد نیاز این واحد تولیدی تامین شود. 

منصوری سپس گفت: در کمتر از دوماه ۲۵۰ میلیارد تومان وام به این کارخانه پرداخت شد که بخشی از آن به عنوان بدهی بانک و بخش به عنوان سرمایه در گردش مورد استفاده قرار گرفت که در فاز اول تا ۸۰۰ نفر ظرفیت اشتغال دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28347
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها