• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

7

استاندار کرمان: برنامه‌های جامع برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی تدوین شود

  • کد خبر : 19976
  • 29 آبان 1400 - 14:33
استاندار کرمان: برنامه‌های جامع برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی تدوین شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز شنبه در نشست ستاد کرونای استان کرمان افزود: برای این سالگرد برنامه های مدون تدوین شود و لازم است اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انجام گیرد. تیم های واکنش سریع کرونا تشکیل شده است وی همچنین با بیان اینکه تیم های […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز شنبه در نشست ستاد کرونای استان کرمان افزود: برای این سالگرد برنامه های مدون تدوین شود و لازم است اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انجام گیرد.

تیم های واکنش سریع کرونا تشکیل شده است

وی همچنین با بیان اینکه تیم های واکنش سریع کرونا در استان تشکیل شده است اظهارداشت: این تیم ها کانون های قرمز و بحرانی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را شناسایی و مداخله می کند؛ و این تیم ها وظیفه مدیریت صحنه ای و اقتضایی را برعهده دارند.

به گفته زینی وند سخت گیری ها را به سمت رعایت پروتکل ها و تزریق واکسن کرونا سوق می دهیم و در مراکز تجمیعی باید واکسن زدن و فاصله فیزیکی حتما رعایت شود؛ اگر هم جایی این مسائل رعایت نشود، آنجا تعطیل خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به رصد آمار روزانه واکسیناسیون در شهرستان های استان کرمان اظهارداشت: در شرق استان و در شهرستان های بم، فهرج و ریگان آمار تزریق واکسن کرونا پایین و این در حالی است که آمار واکسیناسیون شهرستان نرماشیر بالا و در حد میانگین استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین آمار شهرستان های جیرفت، شهربابک و راور در بحث تزریق واکسن کرونا قابل قبول نیست که باید فرمانداران مداخله کنند و از ظرفیت های موجود برای بالا بردن سطح واکسیناسیون استفاده کنند.

زینی وند ادامه داد: باید درباره تزریق واکسن اقناع سازی کنیم و در ادارات و اصناف نیز از اهرم های لازم استفاده شود؛ مسئولان دستگاه ها آمار واکسیناسیون زیرمجموعه خود را داشته باشند.

وی گفت:با توجه به گستردگی و تاثیرپذیری استان کرمان از استان های همجوار، فرمانداران هر جا که خطری برای تشکیل کانون و پیک کرونا بود طبق تصمیم های اقتضایی مداخله کنند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=19976
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها