• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

استفاده آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از ظرفیت‌های پژوهشکده گیاهان دارویی

  • کد خبر : 6093
  • 28 مهر 1400 - 10:23
استفاده آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از ظرفیت‌های پژوهشکده گیاهان دارویی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست در بازدید مدیران آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا)، بر استفاده از ظرفیت‌های پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی تاکید شد. به گزارش ایسنا، دکتر رضا غفارزادگان، رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در جلسه‌ای که با نماینده آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) برگزار شد، تأکید کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

در بازدید مدیران آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا)، بر استفاده از ظرفیت‌های پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا غفارزادگان، رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در جلسه‌ای که با نماینده آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) برگزار شد، تأکید کرد: پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تنها مرکز تحقیقاتی گیاهان دارویی کشور است که زنجیره ارزش گیاهان دارویی را از تولید بذر و نشا تا تولید دارو دارا می باشد. با توجه به ظرفیت‌های بین‌المللی سازمان جایکای ژاپن، این پتانسیل وجود دارد که همکاریهای مناسبی صورت پذیرد.

دکتر حسین زینعلی، مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: جایکا پروژه‌ای را به عنوان توانمندسازی جوامع روستایی با استفاده از گیاهان دارویی آغاز کرده است که هدف از این پروژه، توانمندسازی جامعه روستایی در کشت و کار گیاهان دارویی و همچنین جلوگیری از تخریب محیط زیست است.

مهندس توگوشینوهارا، نماینده جایکا نیز در این جلسه تأکید کرد: جایکا، سازمان دولتی ژاپن است که می خواهد توسعه پایدار را نهادینه کند. ما در این پروژه در فاز مطالعاتی هستیم و می خواهیم از ظرفیت سازمانهایی که در ایران در مقوله گیاهان دارویی فعالیت می کنند در پیشبرد اهداف پروژه استفاده نماییم. در بحث زنجیره ارزش گیاهان دارویی، پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است که این امر می‌تواند سازمان جایکا را در پیشبرد اهداف خود در ایران کمک نماید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در پایان غفارزادگان آمادگی پژوهشکده را در بخش توانمندسازی مناطق مختلف کشور در حوزه گیاهان دارویی اعلام کرد و از اینکه این پژوهشکده می تواند پروژه های متنوعی را با سازمان جایکا تعریف نماید، ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6093
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها