• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اخبار ویژه

سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های ویژه رئیسی به وزرا در آستانه ماه رمضان و فرارسیدن سال نو پیام تبریک مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال استان فارس به هادی چوپان ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند/ گفتند ۵۰ درصد طلبت را تخفیف بده/ حتی یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم! پیام منوچهر متکی درباره انتخابات سفرای کشورهای آفریقایی از بیمارستان «برکت» بازدید کردند پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان رییس جمهور وارد خوزستان شد

4

استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای تسهیل فعالیت اقتصادی

  • کد خبر : 30704
  • 18 دی 1401 - 19:57
استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای تسهیل فعالیت اقتصادی

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرآنلاین از قشم، سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت این سازمان در جلسه رییس سازمان بسیج اصناف کشور، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد برای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه صادرات و افزایش ارزآوری دارای اهمیت است. وی ادامه داد: در حال حاضر برای بهبود جایگاه اقتصادی مناطق […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت این سازمان در جلسه رییس سازمان بسیج اصناف کشور، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد برای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه صادرات و افزایش ارزآوری دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای بهبود جایگاه اقتصادی مناطق آزاد کشور در اقتصاد ملی، تغییر برخی نگاه های منفی از سوی مسئولان درباره عملکرد گذشته این مناطق دارای اهمیت است و بسیج به این تغییر نگاه می تواند کمک کند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: حرکت بسیج به عنوان یک نهاد تسهیل کننده و عامل کمک به فعالان اقتصادی بسیار مفید خواهد بود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم استفاده از الگوهای موفق عملکرد بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی مانند بسیج ادارات و بسیج کارخانجات، در حوزه بسیج اصناف و فعالان اقتصادی نیز بهره گرفته شود.

غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کل کشور نیز در این جلسه گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است بسیج در عرصه های مختلف به صورت تخصصی ورود پیدا کند و ایجاد و راه اندازی دفاتر بسیج اصناف و فعالان اقتصادی در سراسر کشور نیز براساس همین سیاست است.

وی ادامه داد: ورود تخصصی بسیج به حوزه های مختلف، بویژه در زمینه اقتصادی می تواند به رفع برخی موانع پیش روی فعالان اقتصادی کمک کند و هموار کننده مسیر رونق اقتصاد ملی باشد.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان تصریح کرد: ورود بسیج به عرصه اصناف و فعالان اقتصادی، همراه با تصدی گری و فعالیت اقتصادی نیست و مهمترین ماموریت تسهیلگری و نظارت خواهد بود.

براساس این گزارش، غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کل کشور در ابتدای سفر یک روزه خود به جزیره قشم با حضور در منزل شهید مجتبی امیری دوماری، شهید مدافع امنیت قشم با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

دیدار با خانواده شهید مجتبی امیری دوماری، شهید مدافع امنیت قشم، دیدار با سیدمحمد حسینی، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، افتتاح دفتر تخصصی بسیج فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم و نشست با نمایندگان اصناف و فعالان اقتصادی جزیره قشم برنامه‌های سفر یک روزه رییس سازمان بسیج اصناف کشور در این سفر یک روزه بود.

۴۶

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30704
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها