• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

استقبال طالبان از بیانات رهبر انقلاب

  • کد خبر : 8271
  • 04 آبان 1400 - 11:21
استقبال طالبان از بیانات رهبر انقلاب

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم اتحاد میان شیعه و سنی در افغانستان استقبال کرد. به گزارش ایسنا، محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: طالبان از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران که خواستار وحدت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم اتحاد میان شیعه و سنی در افغانستان استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: طالبان از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران که خواستار وحدت بیشتر میان سنی‌ها و شیعیان در افغانستان شده‌ است، استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله توطئه دشمنان برای از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی خنثی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، در بخشی از بیانات‌شان علت تأکیدهای مکرر بر مسئله وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده در حالی‌که آنها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش‌های آمریکا و عوامل دست‌آموز آن برای ایجاد فتنه در هر جای دنیای اسلامی، خاطرنشان کردند: انفجارهای تأسف‌بار و گریه‌آور اخیر در مساجد افغانستان علیه مردم مسلمان و نمازگزار از جمله همین حوادث است که به دست داعش انجام شد و آمریکایی‌ها صراحتاً بیان کرده بودند ما داعش را ایجاد کردیم.

ایشان گردهمایی و اجتماعات سالانه در موضوع وحدت را کافی ندانستند و افزودند: در این زمینه باید بحث، تبیین، تشویق، برنامه‌ریزی و تقسیم کار دائمی انجام شود و به‌عنوان نمونه در همین قضیه افغانستان، یکی از راههای جلوگیری از حوادث، حضور مسئولان محترم کنونی این کشور در مراکز و مساجد و یا تشویق برادران اهل سنت به حضور در اجتماعات مشترک است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8271
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها