• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

اشتغال پایدار برای خانواده‌ شهدا و ایثارگران باید ایجاد شود

  • کد خبر : 11099
  • 11 آبان 1400 - 15:57
اشتغال پایدار برای خانواده‌ شهدا و ایثارگران باید ایجاد شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه در چهارمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، پس از استماع مسائل و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این افراد در موضوعاتی چون تأمین مسکن، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه در چهارمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، پس از استماع مسائل و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این افراد در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و اشتغال پرداخت.

وی در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین توجه بیش از پیش به موضوع درمان، دستورات لازم را در این زمینه‌ها صادر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتباط تصویری به‌صورت ویدئوکنفرانس را با ایثارگران در استان‌های مختلف بسیار مثبت و اثربخش توصیف کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان دیدارهای حضوری محدودتر شده و به همین دلیل می‌توان از روش ویدئوکنفرانس برای ارتباط با ایثارگران به‌خوبی استفاده کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: فارغ از کمک‌هایی که می تواند از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این عزیزان انجام شود، مسائل و مشکلات ایثارگران باید به صورت اساسی و پایه‌ای حل شود.

همچنین عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئوکنفرانسی به بیان نکاتی در زمینه مشکلات ایثارگران استان سیستان و بلوچستان پرداختند.

منصور جاویدفر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد آنان پرداخت.

«علی تیموری بهرام‌آبادی»، «آرزو امید»، «زینب خدری»، «مجید صباغی»، «مرضیه مرادقلی»، «فاطمه سرگزی»، «حسینعلی مختاری»، «خدانظر هرمکزایی»، «روزآتون آذربو»، «ساحره محرم‌زاده»، «مجید سنگبری» و «امیرحسین شهریاری شاد» ایثارگران حاضر در این دیدار بودند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11099
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها