• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

6
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است

  • کد خبر : 21595
  • 18 آذر 1400 - 15:04
اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است
طلوع سیاست / دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با ۴۲ کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است. ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست اسدالله بادامچیان در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود اظهار کرد: دولت و دستگاه های مرکزی اکثرا در اصلاح طلبان بود که تمایل به سازش با غرب داشتند که با مشی انقلابی موتلفه مغایر بود و سیاست های غلط کشور را دچار نابسامانی و تورم و مفاسد گوناگون کرد.

وی ادامه داد: ما در این دوران باید به مصلحت انقلاب و سیاست کلان تحمل می کردیم و در زمینه مطالبه گری باید با تدبیر خاصی حرکت می کردیم تا دشمنانی که چشم به اغتشاش در کشور داشتند سواستفاده نکنند و گذار از این مرحله با نهایت آرامش و رای مردم و کنار گذاشتن جریان های غیرهمراه به سرانجام برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط های گوناگون کار را در این دوره برای دوست داران انقلاب مشکل کرده بود تصریح کرد: اختلافات داخلی اصولگرایی خطر خروج از خطوط صحیح را بالا می برد ولی موتلفه توانست با عنایت الهی وتدبیر مسوولان و همت یاران، در سایه سار ولایت این دوران را به پایان بیاورد.

وی با اشاره به افزایش هزینه های حزب به سبب تورم و رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات توانستیم حزب را به خوبی اداره کنیم و بدهی های معوقه را پرداخته و سامان مالی برقرار کنیم.

بادامچیان گفت: در عین این مشکلات در تمام صحنه های سیاسی حضور پرشور داشتیم و در شورای وحدت و شورای ائتلاف نیز عضویت پیدا کردیم و در استان ها نیز کمک به برقراری وحدت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دوران پنج انتخابات مهم داشتیم گفت: یکی انتخابات شورایاری ها و محله یاری های تهران بود که اصلاح طلبان به دنبال پیروزی در آنها برای مقدمه چینی برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس آینده بودند و موتلفه با سازماندهی نیروها توانست ۷۰ درصد به موفقیت برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: در این انتخابات با شعار وحدت وارد شدیم و از استان ها هم خواسته شد تا افراد واجد شرایط با ۹ شاخص انتخاب شوند؛ ۲۷ نفر از اعضای تهران نیز برای مجلس معرفی شدند و در مسیر وحدت سه نفر در لیست نهایی قرار گرفتند و رای خوبی هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نشست با اعضای شورای ائتلاف و دیگران برگزار شد گفت: حدود ۲۰۰ جلسه برای تفاهم بین نامزدهای رقیب برگزار شد؛ ۴۶۰ گزارش انتخاباتی دریافت شده و بیش از ۵ هزار پیامک در این خصوص برای اعضا ارسال شده است.

بادامچیان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک فعالیت انتخابات نبود بلکه یک نبرد بود و اصلاح طلبان با دیگر گروه ها به مقابله پرداختند و در بین اصولگرایان بین اینکه چه کسی می تواند راهگشا باشد و می تواند مشکلات را حل کند بحث بود و نهایتا موتلفه با تکیه بر وحدت آیت الله رئیسی به عنوان نماینده و کاندیدای راهگشا انتخاب شد.

وی گفت: ۲۰۰ مورد تجمع انتخاباتی داشتیم و تنها در تهران ۱۰۰ هزار پوستر رئیس جمهور منتخب توزیع شد. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز کار عظیمی صورت گرفت و ۵ هزار نفر در کشور شناسایی شدند که در ۱۴ رشته دانشگاهی و ۱۱ گروه تخصصی تقسیم شدند.

بادامچیان بیان کرد: سیاست کلان موتلفه در تمام این بخش ها همکاری، همفکری و تعامل با حفظ سیاست های اصلی است.

وی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با ۴۲ کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است. ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21595
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها