• امروز : سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

اخبار ویژه

قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند

15
مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس در کارگروه کنترل و هماهنگی واحدهای صنفی در اتاق اصناف مرکز استان فارس:

اصناف ما از جنگ درک درستی دارند

  • کد خبر : 38597
  • 21 تیر 1404 - 23:14
اصناف ما از جنگ درک درستی دارند
مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس در کارگروه کنترل و هماهنگی واحدهای صنفی در اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: خوشبختانه اصناف ما نشان داده اند که از جنگ درک درستی دارند.

به گزارش طلوع سیاست، کارگروه کنترل و هماهنگی واحدهای صنفی در اتاق اصناف مرکز استان فارس با حضور مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس، رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، مدیر آموزش و پژوهش اصناف و بازرگانان فارس، دبیر اجرایی و مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان فارس همراه با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز برگزار گردید.
دکتر غلامرضا غلامی، مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس در این کارگروه ضمن تقدیر و تشکر از اتاق اصناف مرکز استان فارس، اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز و کسبه و بازاریان بابت همراهی و همدلی بی نظیر در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و حمله رژیم اشغالگر به کشورمان گفت: در این جنگ شاهد وفاق و همدلی بی نظیر اصناف با مردم و دستگاه های خدمات رسان بودیم.
وی ادامه داد: در این ایام شاهد کمترین تنش در بازار شیراز و فارس بودیم و اتحادیه های صنفی ما کمترین تخلف را داشتند.
غلامی اتحادیه های صنفی را افسران ارشد نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد و گفت: همت و همدلی اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز در این ایام مثال زدنی بود و از رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان فارس بابت همدلی و در صحنه بودن تشکر ویژه داریم که نشانگر این است که اصناف ما از جنگ درک درستی داشته اند.
وی با اشاره به اتاق اصناف مرکز استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز و … به عنوان اعضای کارگروه کنترل و هماهنگی واحدهای صنفی اظهار کرد: از روسای اتحادیه های صنفی می خواهیم مصوبات این کارگروه را به سمع و نظر اعضای اتحادیه خود برسانند چراکه مصوبات این کارگروه مصوبات مدیریت بحران استان به شمار می رود.
اصناف ما دارای هوش سیاسی هستند
حجت جوانمردی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس نیز در این کارگروه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز که در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی با پویش اصناف برای وطنم ایران در صحنه میدان داری کردند، گفت: اتحادیه صنف رستوران داران شهرستان شیراز در این ایام روزانه با توزیع ۲۰۰ تا ۳۰۰ دست غذا میان دستگاه های خدمات رسان در صحنه بودند و سایر اتحادیه های صنفی ما نیز هر کمکی که توانستند ارائه کردند.
وی ادامه داد: اصناف دارای جایگاه ویژه ای هستند و دشمن قصد دارد با تحت تاثیر قرار دادن اصناف به اعتصابات دامن بزند اما خوشبختانه اصناف ما دارای هوش سیاسی بوده و هوشیار هستند و فریب فتنه دشمن را نمی خورند.
جوانمردی در پایان، ضمن تبریک انتصاب دکتر کریم مجرب به عنوان مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، انتصاب روسای برخی از اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز را تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=38597
   

نوشته های مشابه

01تیر
پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در نشست خبری هفته صرفه جویی در مصرف برق و اجرای پویش «همدلی برای روشنایی ایران»:

پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم

31خرداد
فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است
 در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در در اتاق اصناف مرکز استان فارس عنوان شد:

فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها