• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

5

اطاله دادرسی باید در دستگاه قضایی کشور کاهش یابد

  • کد خبر : 12072
  • 13 آبان 1400 - 13:23
اطاله دادرسی باید در دستگاه قضایی کشور کاهش یابد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان اصفهان در تالار کوثر این شهر افزود: رسیدگی به پرونده‌های معوقه برای دستگاه قضایی رنج‌آور است؛ کسی که ظلمی در حق او روا شده و به دستگاه قضایی مراجعه می‌کند اگر زمان رسیدگی به پرونده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان اصفهان در تالار کوثر این شهر افزود: رسیدگی به پرونده‌های معوقه برای دستگاه قضایی رنج‌آور است؛ کسی که ظلمی در حق او روا شده و به دستگاه قضایی مراجعه می‌کند اگر زمان رسیدگی به پرونده او تا حدود یک سال و نیم طول بکشد درشان عدلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
وی اظهارداشت:  بشارت می‌دهم که زمینه اجرای عدالت به همین معنایی که گفته شد در ساختار و همه زمینه‌ها فراهم‌شده است  و امید است که بتوانیم با کمک همه مدیران به‌ویژه خود مردم  این کار را انجام بدهیم.
معاون اول قوه قضاییه همچنین با گرامیداشت مناسبت ١٣ آبان گفت: روحیه استکبارستیزی  به همان معنای وسیع آن باید در همه نهادها جاری و ساری باشد.
وی استکبارستیزی در دادگستری را به معنای اجرای عدالت و احقاق حق و رساندن حق به حق‌دار عنوان کرد و گفت:  امروز قوه قضاییه به‌صورت جدی مبارزه با فساد را  در دستور کار خود قرار داده است و روحیه همه مدیران دادگستری ازجمله ریاست قوه قضاییه بر این مبناست. 
حجت‌الاسلام مصدق یادآور شد: امروز باید به سمت ساختن قوه قضاییه هوشمند حرکت کنیم که زمینه آن فراهم‌شده است. 
وی یکی از مصادیق تحول و تعالی را جابه‌جایی مدیران دانست و گفت: رییس دادگستری سابق اصفهان فردی  مبارز  و تلاشگر است که حدود ٣٧ سال از عمر خود را  برای خدمت به مردم صرف کرد. 
وی به انتصاب وی به سمت  قاضی دیوان عالی کشور به‌عنوان یکی از مراجع عالی قضایی اشاره و اعلام کرد و گفت: جایگزین ایشان حجت‌الاسلام جعفری است که با مدیریت‌های طولانی در دستگاه قضایی که آخرین سمت ایشان رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی بوده است، مدیریت قضایی  استان اصفهان را عهده‌دار شده‌اند.
 معاون اول قوه قضاییه افزود: انتظارات ما از دادگستری در ١٣ بند به‌صورت مکتوب برای رییس‌کل جدید استان اصفهان ارسال خواهد شد ولی مهم‌ترین موضوع و انتظار از ایشان این است که  دستورات رهبر معظم انقلاب را که در حکم انتصاب رییس قوه قضاییه آمده است، عملیاتی کند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام اسدالله جعفری به‌عنوان رییس‌کل دادگستری استان اصفهان معرفی  و از محمدرضا حبیبی رییس کل سابق این دادگستری تجلیل شد.

حبیبی از خرداد ۹۸ تاکنون رییس کل دادگستری استان اصفهان بود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12072
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها