• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

0

اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزایش یافت

  • کد خبر : 27081
  • 23 خرداد 1401 - 14:22
اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز دوشنبه با اعلام این خبر از دیدار نماینده تام‌الاختیار سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و الحاق متمم، حجم اعتبارات مصوبات سفر از ۶ هزار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز دوشنبه با اعلام این خبر از دیدار نماینده تام‌الاختیار سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و الحاق متمم، حجم اعتبارات مصوبات سفر از ۶ هزار میلیارد تومان به ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی گفت: به جهت افزایش سقف اعتبارات سفر، پیگیری‌هایی در نهاد ریاست جمهوری انجام شد که در نخستین گام توانستیم این اعتبارات را ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به این استان در خرداد امسال اظهار داشت: موضوع الحاق متمم به مصوبات سفر رئیس جمهور در جلساتی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به‌طور جدی مورد بحث و مذاکره قرار گرفت و مقرر شد، پیشنهادات استان در این خصوص جمع‌بندی و ارائه شود.

وی به ارائه پیشنهادات استان اشاره کرد و گفت: در این نشست درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های جامانده از مصوبات سفر رایزنی شد و خوشبختانه اعتبارات متمم مصوبات از ۵۰۰ میلیارد تومان به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

قناعت تصریح کرد: عمده اعتبارات متمم با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بخش‌های راه، آب، بهداشت و درمان، صنعت، آموزشی و امنیتی است.

وی گفت: تکلیف این است که تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس جمهور ۱۹ شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی خود به خراسان جنوبی سفر کرد.

۲۸۵ طرح با اعتبار عمرانی ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رهاورد این سفر برای مردم خراسان جنوبی بود اما اعتبارات مصوبات سفر با پیگیری مسوولان استان و مساعدت دولت افزایش داشته است.

سید “صولت مرتضوی” معاون اجرایی رئیس جمهور نیز دهم خرداد امسال برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی و رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرای مصوبات به خراسان جنوبی سفر کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27081
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها