• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

اخبار ویژه

نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند

3

اعتبار راهداری جوابگوی خرابی راه‌های اردستان نیست

  • کد خبر : 20113
  • 30 آبان 1400 - 12:57
اعتبار راهداری جوابگوی خرابی راه‌های اردستان نیست

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: برای هر کیلومتر روکش آسفالت حدود ۹۰۰ میلیون اعتبار نیاز است، در صورتی که اعتبارات راهداری جوابگوی حجم خرابی راه‌های شهرستان اردستان هم نیست. ابوالفضل کوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: برای هر کیلومتر روکش آسفالت حدود ۹۰۰ میلیون اعتبار نیاز است، در صورتی که اعتبارات راهداری جوابگوی حجم خرابی راه‌های شهرستان اردستان هم نیست.

ابوالفضل کوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم اردستان وضعیت بد محورهای روستایی شهرستان است که در برخی از موارد رفت و آمد را برای آنها سخت کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان به دلیل تعداد زیاد روستا و پراکندگی آنها دارای بیش از ۷۰۰ کیلومتر جاده روستایی است، افزود: کمبود بودجه و اعتبارات در مقابل حجم خرابی جاده های روستایی باعث شده نتوانیم آنگونه که مردم انتظار دارند خدمات ارائه بدهیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان با اشاره به آغاز روکش آسفالت جاده روستایی اردستان- دره‌باغ، تصریح کرد: برای هر کیلومتر روکش آسفالت حدود ۹۰۰ میلیون اعتبار نیاز است، در صورتی که اعتبارات راهداری جوابگوی حجم خرابی راه های شهرستان اردستان نیست.

کوهی با اشاره به ادامه فاز دوم روشنایی محور ترانزیت اردستان، گفت: عملیات فونداسیون تیر برق های این پروژه به اتمام رسیده و تجهیزات آن خریداری شده است و به زودی تیرچراغ برق‌ها با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال انجام می شود. 

پروژه‌های راهداری اردستان با مشکل کمبود قیر مواجه است

وی با بیان اینکه پیمانکاران اداره راهداری با کمبود قیر مواجه هستند و نمی توانند پروژه های راهداری را تکمیل کنند، گفت: عملیات محور ترانزیت اردستان که یکی از مطالبات جدی رانندگان و شهروندان است که ادامه عملیات روکش آسفالت آن به دلیل کمبود قیر متوقف شده است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان با توجه به اینکه عمده پروژه های راهداری مربوط به بهسازی و نگهداری راه‌ها است، اگر بحث قیر حل شود، مشکلات بسیاری از پروژه های حوزه راهداری برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل پنج کیلومتر از جاده اردستان به اصفهان افزود: زیرسازی این قسمت از جاده به اتمام رسیده و فقط مشکل احداث پل راه آهن مطرح است که باید انجام شود.

آغاز طرح راهداری زمستانی در اردستان

کوهی با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانی اردستان گفت: این طرح با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تامین امنیت عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های سخت گذر، ایجاد آرامش برای اهالی منطقه و مسافران و عملیات مشترک با پلیس و دستگاه‌های همکار اجرا می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ درصد از خدمات این اداره ویژه طرح پاییز و زمستانه است، گفت: از ابتدای فصل پاییز و همزمان با بارش‌های باران و برف در سطح شهرستان نیروهای اداره راهداری بیش از ۶۰ تن شن و نمک پاشی در سطح راه های شهرستان انجام دادند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=20113
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها