• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به صنایع خوزستان

  • کد خبر : 17578
  • 24 آبان 1400 - 23:18
اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به صنایع خوزستان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی بزرگ و کوچک استان خبر داد و گفت: تمرکز دولت ایجاد زمینه برای تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است. امیرحسین نظری در گفت و گو […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اعطای یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی بزرگ و کوچک استان خبر داد و گفت: تمرکز دولت ایجاد زمینه برای تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است.

امیرحسین نظری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۹۲۹ مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان تصویب و از این تعداد تا کنون ۵۴۰ مصوبه اجرایی شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرونده ۸۱۶ واحد تولیدی که دارای مشکل بودند مورد بررسی قرار گرفته و تلاش شده تا نسبت به حل مشکلات این واحدها اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: موضوعات پرونده های واحدهای تولیدی که در این ستاد بررسی شده مربوط به کمیته مالی و اعطای تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی معوقه بانک ها، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، تامین انرژی و زیر ساخت و محیط زیست بوده است.

نظری عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری و هم افزایی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گامی موثر در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان خوزستان برداریم.

وی با بیان اینکه تمرکز دولت ایجاد زمینه برای تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است، گفت: قسط بندی مالیات واحدهای صنعتی بزرگ آسیب دیده از سیل و خشکسالی، صدور کارت بازرگانی برای شرکت گروه ملی فولاد ایران و استمهال بدهی تسهیلات و بیمه تامین اجتماعی شرکت کشت و صنعت هفت تپه از جمله اقدامات مهم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان است.

رئیس سازمان صمت خوزستان با اشاره به تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی استان گفت: یک‌ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به طرح های صنعتی توسعه ای بزرگ استان و  ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت برای طرح های صنعتی کوچک تخصیص داده شده است.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات واحدهای صنعتی استان را در زمینه های مختلف با هم افزایی با دستگاه های اجرایی مرتفع کنیم و زمینه ساز رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17578
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها