• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی

  • کد خبر : 7467
  • 01 آبان 1400 - 20:07
افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی در اعتبارات سال ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش ایسنا، وحید قبادی دانا در نشست با خبرنگاران در خصوص افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی در اعتبارات سال ۱۴۰۰ بیان کرد: با حمایت مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ مبلغ […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رییس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی در اعتبارات سال ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، وحید قبادی دانا در نشست با خبرنگاران در خصوص افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی در اعتبارات سال ۱۴۰۰ بیان کرد: با حمایت مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ مبلغ هزار میلیارد تومان در ارتباط با بحث کمک‌های بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان سازمان بهزیستی به بودجه‌ای که در نظر گرفته شده بود برای مسکن اضافه شد.

وی اظهار کرد: بودجه قبلی که در نظر گرفته شده بود ۷۵ میلیارد تومان بود و این در حالیست که در سالهای گذشته (سال ۱۳۹۹، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۷) مبلغی بین حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان سالانه برای کمک به تهیه و ساخت مسکن مددجویان سازمان بهزیستی در بودجه سنواتی گنجانده می شد که این مبلغ با کمک و حمایت سازمان برنامه و بودجه، دولت و مجلس شورای اسلامی به هزار و ۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: همچنین ۵۰۰ میلیارد تومان هم در بودجه ۱۴۰۰ برای جبران سود بانکی وامهای مسکن مددجویان سازمان بهزیستی پیش بینی شده که در صورت تخصیص می تواند وام هایی که مددجویان از بانک‌های عامل به عنوان وام مسکن اخذ می کنند سود بانکی آن از این طریق جبران شود و مددجویان سازمان بتوانند این وام‌ها را به صورت قرض‌الحسنه دریافت کنند.

به گفته قبادی دانا، تا هفته گذشته تخصیصی برای بودجه مسکن سازمان بهزیستی از سوی سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه اختصاص داده نشده بود. با پیگیری‌هایی که انجام شد و با دستور ریاست جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان از این هزار و ۷۵ میلیارد تومان تخصیص آن به سازمان بهزیستی داده شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که می تواند جهشی را در نهضت ساخت مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ رقم بزند و امیدواریم که در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند و ما شاهد باشیم که بیش از ۱۶۰ هزار خانواری که پشت نوبت دریافت مسکن از مددجویان سازمان بهزیستی هستند بتوانند تا پایان این دولت با همین شیوه اختصاص بودجه مسکن دار شوند؛ این هدیه و عیدی بود که در آستانه میلاد پیامبر اعظم و حضرت امام صادق علیه السلام از سوی سازمان برنامه و بودجه برای مددجویان سازمان بهزیستی در حوزه مسکن داده شد و این مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان تخصیصی که اختصاص داده شد می تواند خبر خوشی برای مددجویان سازمان بهزیستی باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7467
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها