• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

افزایش ۱۰۰ میلیون لیتری تولید روغن صنعتی در کشور به همت دانش‌بنیان‌ها

  • کد خبر : 26006
  • 07 اردیبهشت 1401 - 20:59
افزایش ۱۰۰ میلیون لیتری تولید روغن صنعتی در کشور به همت دانش‌بنیان‌ها

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، «سید پرویز فتاح» در حاشیه بهره‌برداری از طرح توسعه خطوط پالایش روانکارها در یکی از شرکت‌های پالایشگاهی بنیاد مستضعفان، با اشاره به راه‌اندازی این خط اظهار کرد: ۲ سال پیش طرحی نوآورانه مطرح شد که با توجه به ریسک بالای آن […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، «سید پرویز فتاح» در حاشیه بهره‌برداری از طرح توسعه خطوط پالایش روانکارها در یکی از شرکت‌های پالایشگاهی بنیاد مستضعفان، با اشاره به راه‌اندازی این خط اظهار کرد: ۲ سال پیش طرحی نوآورانه مطرح شد که با توجه به ریسک بالای آن و تکنولوژی مدرن بکار رفته در آن، بسیاری در اجرای آن تردید داشتند ولی خوشبختانه به همت دانشمندان ایرانی و مهندسان و متخصصان جوان کشور، این طرح اجرایی شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این طرح بر پایه فناوری روز دنیا و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان اجرایی شده و به ثمر نشسته است، افزود: با اجرای این طرح هم کیفیت محصولات و هم میزان تولید محصول در این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش یافت و امروز بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر به ظرفت تولید انواع روغن در این مجموعه اضافه شد.

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش تولید، با بهره‌گیری از این طرح توسعه‌ای، ظرفیت صادرات محصولات تولیدی به میزان قابل توجهی افزایش یافت و حتما بازار صادراتی روغن‌های تولیدی ما که امروز به ۲۲ کشور جهان صادر می‌شود، توسعه می‌یابد.

فتاح با اشاره به رکوردزنی تولید انواع روغن صنعتی در این شرکت با بهره‌گیری از این طرح گفت: امروز ۹۸ درصد روغن‌های کشور در داخل تولید می‌شود و تقریبا نیازی به واردات در این حوزه نداریم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تقدیر از مهندسان و متخصصان شرکت‌های دانش بنیان که با توان علمی خود توانستند در این صنعت تنه به تنه کشورهای پیشرفته جهان بزنند، افزود: بهره‌برداری از این طرح، نمونه و نماد عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است که با بکارگیری آن ۲۰ درصد به تولیدات این شرکت افزوده شد و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان و متخصصان را فراهم آورد و علاوه بر این دو، زمینه صادرات و ارزآوری را نیز در کشور توسعه داد.

وی با تاکید بر استفاده بنیاد مستضعفان بر توان شرکت‌های دانش بنیان برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها طی سال‌های اخیر، گفت: کشور و بنیاد مستضعفان در این سال‌ها تحت شدیدترین تحریم‌ها بودند و ما در بنیاد مستضعفان با تکیه بر توان دانشمندان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، تا امروز اجازه ندادیم هیچ کاری به دلیل فشار تحریم‌ها، معطل بماند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26006
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها