• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در طراحی دکترین نظامی جهان نقش بسزایی دارد

  • کد خبر : 28277
  • 09 مرداد 1401 - 17:28
اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در طراحی دکترین نظامی جهان نقش بسزایی دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره عملیات غرور آفرین مرصاد افزود: امروز اقتدار نیروهای مسلح ما هیمنه و قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره عملیات غرور آفرین مرصاد افزود: امروز اقتدار نیروهای مسلح ما هیمنه و قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را درهم شکسته است.

وی با بیان اینکه ارتش ما امروز یک ارتش منتظر ظهور حضرت  مهدی(عج) است، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نیز خیلی چابک و پرتحرک در کسری از زمان قابل انتقال به شمال و جنوب کشور است و این مساله مهم سال گذشته در مرز آذربایجان که رژیم صهیونیستی پا گذاشته بود را مشاهد کردیم که با انجام رزمایش سنگینی دشمنان را به عقب نشینی وا داشت.

امیر سرتیپ خلبان قربانی همچنین به رزمایش های شبانه و روزانه سنگین نیروهای مسلح ایران (سپاه و ارتش) در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: امروز دیگر ناوگان های آمریکا اخطار می دهند که ما قصد درگیری نداریم.

هوانیروز ایران به سامانه‌های دید در شب مجهز است 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مجهز شدن هوانیروز به سامانه های روز دنیا مانند دید در شب گفت: امروز هوانیروز ایران به کمک شرکت های دانش بنیان به سامانه دید در شب مجهز شده که فقط چند کشور محدود مانند آمریکا، روسیه و فرانسه به این تکنولوژی مجهز هستند و این بالگردهای ما را قادر به انجام عملیات های شبانه می کند.

امیر سرتیپ خلبان قربانی همچنین یکی از تکنولوژی های مدرن بالگردهای جمهوری اسلامی را مجهز شدن به سلاح های نقطه زن دوربُرد عنوان کرد که در داخل کشور تولید می شود و افزود: با این سامانه تسلیحاتی دیگر لازم نیست برای نابودی دشمن به نزدیک برویم بلکه از راه دور و سلاح های دور برد می توانیم از راه دور دشمنان را مورد هدف قرار دهیم و این چشم هرکسی که به خاک ما طمع داشته باشد را کور می کند.

۷۰۰ نوع قطعه بالگردهای هوانیروز در داخل کشور ساخته می‌شود

وی همچنین یکی از شاهکارهای هوانیروز بعد از ۴۴ سال تحریم آمریکا را ساخت قطعات بالگردها و بازسازی آنها عنوان کرد و گفت: با راه اندازی یک نهضت قطعه سازی امروز قادر هستیم ۷۰۰ نوع قطعه بالگرد را در داخل کشور بسازیم و روی بالگردها نصب کنیم.

امیر سرتیپ خلبان قربانی اضافه کرد: با راه اندازی نهضت قطعه سازی در بالگردها؛  امروز هوانیروز ایران از نظر فنی و تجهیزاتی از همه کشورهایی که دسترسی به قطعات و تجهیزات دارند، مقتدر تر است.

بالگردهای هوانیروز ۲ هزار نفر را نجات داده‌اند

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئولیت اجتماعی “مردم یاب” هوانیروز اشاره کرد و گفت: هوانیروز در ۲ سال گذشته به بیش از ۲ هزار نفر با عملیات های امداد و نجات کمک کرده و در اورژانس هوایی در انتقال بیماران حاد و مجروحان حوادث به بیمارستان ها ، جابه جایی اعضای پیوندی و گیرافتادگان در مناطق سخت‌گذر کمک کرده است. 

امیر سرتیپ خلبان قربانی در پایان گفت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران امروز در رکاب مقام معظم رهبری در اوج ایستاده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28277
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها