• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

اخبار ویژه

نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند

0
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است

  • کد خبر : 32950
  • 19 اردیبهشت 1403 - 11:46
انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است و در این فرصت تحولی ملاک ها و معیارهای انتخاب دارای اهمیت می شود که اگر یک انتخاب صحیح شکل نگیرد می تواند به تحول منتهی نشود و به تغییر منتهی شود.

به گزارش طلوع سیاست، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است و در این فرصت تحولی ملاک ها و معیارهای انتخاب دارای اهمیت می شود که اگر یک انتخاب صحیح شکل نگیرد می تواند به تحول منتهی نشود و به تغییر منتهی شود.
ابراهیم عزیزی، در جمع مردم زرقان با اشاره به اینکه شهرستان زرقان در همه صحنه های انقلابی و اسلامی پیشرو بوده اند، گفت: در مقاطع حساس و مهم اگر به عنوان معتمدین و کسانی که دارای اندیشه هستند و مسیر صحیح را درست می توانند تشخیص دهند، در مقاطع حساس می توانند مثمر ثمر باشند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما حق و باطل شناس، دشمن شناس و با بصیرت هستند و در مقاطع حساس معتمدین و نخبگان نقش حساس دارند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم پیشرفت داشته باشیم باید رویکرد تحولی را شکل دهیم، افزود: آنچه که نجات بخش جامعه است، تحول بوده و اگر جامعه ای تحول را بر مبنای اصول خودش پیش ببرد، شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.
وی، انقلاب اسلامی را تحول دانست و یادآور شد: جامعه اسلامی به دنبال تحول هاست و این امری اجتناب ناپذیر است و آنچه مهم است مبنای تحول است که مبنای تحول آرمان ها و ارزش های نظام سیاسی و دوم انتخابات محسوب می شود.
عزیزی گفت: بدون مبنا و رویکرد تحولی انتخابات، نمی توانیم بحث پیشرفت، توسعه، ترقی، رسیدن به قله های صنعتی و اقتصادی برسیم، اینکه رهبر معظم انقلاب در زمان انتخابات، بر اهمیت انتخابات تاکید می فرمایند به خاطر قابلیت تحولی است.
وی گفت: انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است و در این فرصت تحولی ملاک ها و معیارهای انتخاب دارای اهمیت می شود که اگر یک انتخاب صحیح شکل نگیرد می تواند به تحول منتهی نشود و به تغییر منتهی شود.
عزیزی با اشاره به اینکه چقدر از فرصت انتخابات استفاده کردیم، گفت: آیا از معیارها و ملاک های درست استفاده کرده ایم، بیشتر از نگاه های سطحی برای انتخاب در انتخابات استفاده شده است و متاسفانه معیار انتخاب برخی بر اساس چهره افراد است.
وی با اشاره به اینکه برخی تخصص افراد انتخاب شده بر اساس توانمندی آنان نیست، تاکید کرد: چارچوب انتخاب برخی افراد بر اساس کشوری که می خواهد جز کشورهای توسعه یافته و پیشرفته باشد، نیست و از این رو باید انتخاب صحیح شکل گیرد.
عزیزی با اشاره به اینکه مشکلات کشور در سه نقطه است، گفت: اول قوانین، دوم مدیران و سوم ساختارهای کشور است که یا قوانین و یا مدیران و یا ساختارها با هم همخوانی ندارند.
وی گفت: قانون خدمت وظیفه را اصلاح کردیم و حقوق سربازان اصلاح شد و باعث شد تحول روی دهد و پرونده های غیبت از خدمت، کاهش یابد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: من مخالف با افزایش سن بازنشستگی بوده و هستم و رای منفی هم دادم و اینکه سن بازنشستگی از ۳۰ سال به ۳۵ سال برود واقعا ظلم است.
عزیزی گفت: از مردم می خواهند با معیار، با شاخص و شناخت صحیح انتخاب خود را انجام دهند.
دکتر عباس مقتدایی خوراسگانی، هم گفت: ظرفیتی شیراز در مجلس دارد، الان مردم شیرازی اختیار دارند که این ظرفیت را حفظ کنند یا حفظ نکنند اما بهتر اینست که این ظرفیت از دست نرود و تقویت شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: ابراهیم عزیزی از چهره های ملی است و برای فارس و حوزه انتخابیه هم به خوبی فعالیت کرده است.
وی گفت: نمایندگی یک بار امانت به دوش افراد است و عزیزی این امانت را به خوبی به دوش کشیده است.
مقتدایی افزود: من به عنوان یک عضو کمیسیون امنیت ملی ادای دین کرده ام و از شما درخواست می کنم که این نماینده خوب خود را حفظ کنید.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=32950
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها