• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

انتقاد مهندس پورزادی از توسعه نیافتگی ظرفیت تولید برق در جزیره کیش

  • کد خبر : 25880
  • 20 فروردین 1401 - 17:50
انتقاد مهندس پورزادی از توسعه نیافتگی ظرفیت تولید برق در جزیره کیش

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، سعید پورزادی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز با مشکل قطعی برق روبرو نبودیم، افزود: یکی از نیروگاه‌های جنوب جزیره کیش به دلیل اختلال دچار قطعی شد و این اختلال باعث قطعی برق در یکی از هتل‌ها و قسمتی از این محدوده […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، سعید پورزادی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز با مشکل قطعی برق روبرو نبودیم، افزود: یکی از نیروگاه‌های جنوب جزیره کیش به دلیل اختلال دچار قطعی شد و این اختلال باعث قطعی برق در یکی از هتل‌ها و قسمتی از این محدوده شد.

رئیس کمیته مدیریت بحران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، گفت: کارشناسان شرکت آب و برق در خارج از کشور برای حمل نیروگاهی به کیش هستند تا در فصل تابستان به مشکل برخورد نکنیم.

معاونت عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد کیش، گفت: در حوزه آب با توجه به ورود بی سابقه مسافران و گردشگران در برخی از نقاط جزیره فشار شبکه توزیع آب جوابگوی نیاز مشترکان نبود.

پورزادی با اشاره به اینکه کمبود نیاز جزیره کیش تا پایان امسال ده هزار مترمعکب آب است، گفت: دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت دو هزار و پانصد مترمکعب خریداری شده و این میزان تولید با توجه به نیاز جزیره کم است و مسئولان شرکت آب و برق در حال برنامه ریزی برای تامین آب در جزیره کیش هستند.

پورزادی گفت: جزیره کیش براساس توسعه و افزایش جمعیت در بخش‌های تامین ظرفیت تولید آب شرب، توسعه شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب و نیروگاه‌های تولید برق همگام نبوده است.

رئیس کمیته مدیریت بحران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، گفت: در سه حوزه زیرساختی کم کاری انجام شده است و در دوره جدید مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش این مباحث حجم اعتبارات بسیار بالایی می‌طلبد و با توجه به محدودیت منابع در بحث نیروگاه و آب فعالیت‌ها شروع شده است.

پورزادی خاطرنشان کرد: در بخش شبکه فاضلاب گلایه‌مند هستیم چرا که در مدت ۴ سال مسئولان فقط قول داده اند و تصفیه خانه فاضلاب پیشرفت چندانی نداشته است.

وی تصریح کرد: از سه ماه گذشته بخش ابنیه تصفیه خانه فاضلاب شروع و به اتمام رسیده است و مناقصه خرید پمپ‌ها نیز انجام شده است و تا سه ماه آینده مدول دوم با ظرفیت ده هزار متر مکعب وارد مدار خواهد شد و ان شاالله با به کارگیری این مدول مشکلات در حوزه فاضلاب مرتفع خواهد شد.

معاونت عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد کیش گفت: پروژه‌های زیرساختی نیازمند برنامه ریزی، تدوین نقشه راه و تامین اعتبار دارد و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های عمرانی در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسند.

سعید پورزادی گفت: رسانه‌ها می‌توانند پیشرفت مراحل ساخت نیروگاه جدید برق و تصفیه خانه فاضلاب جزیره کیش را به تصویر بکشند.

۴۶

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25880
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها