• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

اهداء ۴۵۰ سری جهیزیه و افتتاح۷۹۰ منزل مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 19297
  • 28 آبان 1400 - 13:08
اهداء ۴۵۰ سری جهیزیه و افتتاح۷۹۰ منزل مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۰۸ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ شناسه خبر: ۱۷۸۵۴۹۷ ناصر صالحی با اشاره به اهداء ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بالغ بر ۷۹۰ منزل مسکونی مددجویی و زلزله زدگان سی سخت در هفته بسیج خبر داد. به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۴:۰۸
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
شناسه خبر: ۱۷۸۵۴۹۷

ناصر صالحی با اشاره به اهداء ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بالغ بر ۷۹۰ منزل مسکونی مددجویی و زلزله زدگان سی سخت در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در استان گفت: بسیج سازندگی پیشگام توسعه مناطق محروم استان است

صالحی در ادامه افزود: ۴۵۰سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری همزمان با هفته بسیج در آئینی به زوج های جوان تحت عنوان طرح ازدواج آسان اهداء می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات جهادی تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های مختلف گروه جهادی که در استان ساماندهی شده‌اند اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مردم را انجام می‌دهند و بیش از یک هزار گروه جهادی در استان وجود دارد که بالغ بر ۶۰۰ گروه فعال هستند.

او از افتتاح ۶۴۹ منزل مددجی ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه فتح در هفته بسیج خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۴۰ منزل زلزله زدگان شهرستان دنا نیز در این هفته افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به برنامه ابتکاری این استان از برگزاری رزمایش تجهیز گروه های جهادی سراسر استان خبر داد و گفت: با صرفه جویی مالی و فراهم کردن تجهیزات بنیه تدارکاتی، پشتیبانی و عمرانی در اختیار بسیج سازندگی شهرستان های استان قرار گرفته تا از این طریق کار گروه های جهادی تسهیل و خدمات رسانی به مناطق با سرعت بیشتری انجام شود.

صالحی در پایان با بیان اینکه “خدمت به مردم” و زدودن غبار غم و اندوه از دل و جان مردم این سرزمین همواره شعار جهادگران بسیجی بوده است گفت: یادواره ۷۲ شهید زیلایی ، افتتاح طرح آبرسانی در دهدشت به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=19297
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها