• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4
اولتیماتوم جانشین فرمانده ناجا:

بدون تعارف با مجرمان برخورد می‌کنیم

  • کد خبر : 11759
  • 13 آبان 1400 - 13:12
بدون تعارف با مجرمان برخورد می‌کنیم
طلوع سیاست / سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی: روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار است، استکبار روحیه‌ای را به کشورهای مختلف تحمیل کرده تا آرامش و آسایش آنها را برهم بزند اما انقلاب اسلامی، کرسی آنها را بهم زد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست،سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اجرای پنجمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار است، استکبار روحیه‌ای را به کشورهای مختلف تحمیل کرده تا آرامش و آسایش آنها را برهم بزند اما انقلاب اسلامی، کرسی آنها را بهم زد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه قانون، نیروی انتظامی را تکیه‌گاه آرامش مردم قرار داده است و مردم به پلیس رجوع می‌کنند، تصریح کرد: مردم شریف ایران باید ببیند که فرزندان آنها در نیروی انتظامی چه اقدامات شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نمایشگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ و اینکه مردم هم باید ملاحظات پلیسی را نسبت به اموال خود مدنظر داشته باشند اعلام کرد: مجرمان بدانند که امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران، مقتدر و مسلط بوده و بدون تعارف با مجرمان برخورد و با روحیه انقلابی کار را دنبال می‌کند.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس امروز خود را در خدمت مردم می‌بیند افزود: در نمایشگاه امروز شاهد بودم برخی از پرونده‌ها که باید در کشف و به سرانجام رسیدن، بسیار زمان می‌برد، در کمتر از یک هفته، ۲۴ ساعت حتی چند ساعته به نتیجه رسیده و متهمان بازداشت شده اند.

سردار رضایی با هشدار به مجرمان مبنی بر اینکه به هر طریقی گرفتار می‌شوند به ابزار پشیمانی و ندامت متهمان دستگیر شده در طرح اشاره و بیان داشت: باید بگویم برای پشیمانی قدری دیر شده است، باید پیش از ارتکاب جرم دقت داشته باشند و مرتکب جرم نشوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به موضوع تکرار جرم و سابقه دار بودن مجرمان پرداخت و گفت: تکرار جرم را باید مدیریت کرد، خود مجرمان می‌گفتند اگر در همان بار نخست با آنها برخورد محکم با آنها می‌شد، دیگر تکرار جرم روی نمی‌داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن و شوتی اشاره و تصریح کرد: به تمام رده‌های انتظامی ابلاغ شده تا هر جا این خودروها را دیدند آنها را متوقف کنند، خط قرمز پلیس این است که این خودروها بخواهند آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی ضمن تذکر جدی به افرادی که به فرمان پلیس توجه نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم مطالبه جدی برای آرامش دارند، افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی را مخصوصاً داخل شهرها رعایت نکرده و بخواهند با هنجارشکنی، به فرمان پلیس توجه نکنند، بدانند پلیس با آنها برخورد می‌کند.

سردار رضایی در خصوص ایجاد گلوگاه در مرزها برای جلوگیری از انتقال کالای قاچاق گفت: در مرزها کشفیات و کنترل بسیار بالا است، در برخی نقاط یا از مسیر غیرقانونی یا قانونی، از سند غیر قانونی سوء استفاده می‌کنند‌ تا کالای قاچاق به مرکز برسد، در برخی از نقاط باید از دستگاه‌های فنی استفاده کنیم یعنی یک نفر نمی‌تواند تمام کامیون‌ها را بررسی کند البته این مشکلات و نارسایی‌ها در دستور کار نیروی انتظامی و ستاد مقابله با قاچاق قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11759
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها