• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

1

اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» در دانشگاه صدا وسیما

  • کد خبر : 6026
  • 28 مهر 1400 - 14:00
اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» در دانشگاه صدا وسیما

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست   به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه صدا و سیما اکران انجام شد. حسین پاک، کارگردان مستند «سحر» در مراسم اکران این مستند در دانشگاه صدا و سیما گفت: به دلیل وقوع چند اتفاق مهم در منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

 

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه صدا و سیما اکران انجام شد.

حسین پاک، کارگردان مستند «سحر» در مراسم اکران این مستند در دانشگاه صدا و سیما گفت: به دلیل وقوع چند اتفاق مهم در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در تابستان و پاییز سال ۱۳۹۸ ما بر آن شدیم تا به روایت این اتفاقات بپردازیم.

وی گفت: در این ایام آمریکایی‌ها در پی قطعی‌های برق در عراق، افزایش قیمت واتساپ در لبنان و از طرفی هم در ایران با خروج خود از برجام و وضع تحریم‌های حداکثری و مضاف بر این افزایش قیمت بنزین توسط دولت موجب شکل گیری ناآرامی‌ها شدند.

وی افزود: ترامپ و پمپئو اعتقاد داشتند که فشار حداکثری باید به طور همزمان به همه اجزای مقاومت در منطقه وارد شود؛ به همین دلیل در ابتدا بازوان مقاومت در منطقه یعنی عراق و لبنان را مورد هدف قرار دادند و پس از آن به سراغ هیکل اصلی مقاومت یعنی ایران آمدند.

پاک تصریح کرد: واقعیت این است که هر اتفاق خوب یا بدی که قرار است برای ایران در منطقه رقم بخورد از کشور‌های هم پیمان کشورمان به ویژه کشور‌های سوریه، لبنان و عراق مشتق می‌شود و سرریز آن به ایران می‌آید؛ مثلا محتوای بخش عمده‌ای از هشتک‌ها و یا شعار‌هایی که در اعتراضات اخیر در خوزستان داده می‌شد در عراق تولید شده بود؛ با این وجود ما در مستند سحر تلاش کردیم تا با روایت ناآرامی‌های لبنان این خط را به مردم بشناسانیم تا نسبت به اقداماتی که علیه مقاومت در برابر اسرائیل و نفوذ آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد شناخت پیدا کنند.

کارگردان مستند «سحر» گفت: دلیل انتخاب خانم سحر غدار به عنوان راوی مستند سحر این بوده که او خود جزو هسته‌های اصلی تشکیل دهنده اعتراضات در لبنان است و در فضای توئیتر فعالیت‌های زیادی داشته است. توئیتر خانم غدار جز چند توئیتر اول لبنان از حیث دنبال کننده به شمار می‌رود؛ به همین دلیل او در شکل گیری هسته معیشتی مقابله کنندگان با فساد خیلی موثر بوده است.

وی اظهار کرد: خانم غدار در لبنان به عنوان یک چهره متمایل به مقاومت شناخته می‌شود؛ با این وجود وقتی هسته اصلی اعتراضات در لبنان به مقاومت متمایل باشد کسی نمی‌تواند ادعا کند که این اعتراضات ضد سلاح مقاومت بوده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از عوامل تولید مستند «سحر» تقدیر شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6026
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.