• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

28

ایجاد شبکه ارتباطی مشترک استان فارس و مازندران در راستای اهداف خیرین

  • کد خبر : 35892
  • 03 بهمن 1403 - 12:35
ایجاد شبکه ارتباطی مشترک استان فارس و مازندران در راستای اهداف خیرین
مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دستاوردها و تلاشهای خیرین استان فارس بازدید کرد .

به گزارش طلوع سیاست، مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دستاوردها و تلاشهای خیرین استان فارس بازدید کرد.
طی نشستی ایجاد شبکه ارتباطی و همکاری پویا به منظور هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود خیرین سلامت استان فارس ، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای ارتقای فعالیت های خیرین در دو استان بررسی و تفاهمنامه ای مشترک جهت پیگیری این امور امضا شد .
دکتر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه شیراز در این نشست گفت : در استان فارس خیرین با دیدگاه نیک اندیشانه و آینده نگر، در ابعاد مختلفی همچون حمایت ، ساخت ، تجهیز و تکمیل مراکز حوزه سلامت فعال هستند و دستاوردهای تاثیرگذار و شگرفی در زمینه های مختلف از جمله امور بهداشتی ، درمانی داشته اند.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در ادامه این نشست گفت : خیرین همواره با مشاوره ی کارشناسان حوزه سلامت و مجمع خیرین در شیراز و شهرستانها از بسترهای مناسب انجام کارهای خیر بهداشتی درمانی مطلع می شوند و با توجه به خلاء های موجود ، کاری همسو با نیتشان انتخاب واجرا می کنند کارهای خیرین در قالب تفاهمنامه های اهدای ملک، اجرای طرح های عمرانی، خرید تجهیزات، اهدای آمبولانس و اقدامات حمایتی دسته بندی می شود و علاوه براین فعالیتها از بیمارن نیازمندبا اهدای وام قرض الحسنه،کمک بلاعوض،معرفی به مراکز درمانی و اسکان همراهان بیمار و همچنین از دانشجویان نیازمند حمایت می شود.
دکتر فرزاد گوهردهی عضو هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه مازندران نیز در این نشست گفت : الگو گیری از توانمندی های خیرین سلامت استان فارس در جهت تقویت، توسعه همکاری و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی اقدامات مشابه در استان مازندران از اهداف مهم این همکاری مشترک است و این همکاری پویا موجب هم افزایی و افزایش بهره گیری از ظرفیت های موجود خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=35892
   

نوشته های مشابه

01تیر
پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در نشست خبری هفته صرفه جویی در مصرف برق و اجرای پویش «همدلی برای روشنایی ایران»:

پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم

31خرداد
فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است
 در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در در اتاق اصناف مرکز استان فارس عنوان شد:

فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها