• امروز : چهارشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026

اخبار ویژه

قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند

17

ایستگاه متروی ندامتگاه تهران بزرگ راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 12507
  • 15 آبان 1400 - 9:08
ایستگاه متروی ندامتگاه تهران بزرگ راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز شنبه  ایرنا از اداره‌کل زندان های استان تهران، علیرضا زاکانی به منظور بررسی وضعیت رفاهی زندانیان و رفع مشکلات حوزه زندان ها،  به ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه رفت. شهردار تهران صبح روز جمعه برای کمک به حوزه زندان و زندانبانی با همراهی عبدالله مرتضوی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز شنبه  ایرنا از اداره‌کل زندان های استان تهران، علیرضا زاکانی به منظور بررسی وضعیت رفاهی زندانیان و رفع مشکلات حوزه زندان ها،  به ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه رفت.

شهردار تهران صبح روز جمعه برای کمک به حوزه زندان و زندانبانی با همراهی عبدالله مرتضوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، ناصر حاج محمدی مدیر کل دفتر فنی عمرانی، سعید شاکر مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها در ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه حضور یافت.

در این دیدار که علی رستمی مدیرکل زندان های استان تهران نیز حضور داشت، مشکلات این دو مرکز از جمله دوری و تردد کارکنان و خانواده های زندانیان، عملیات تعریض جاده و ساخت سالن ملاقات جدید، سختی آب و فرسایش های سریع سیستم های آب رسانی و موارد دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این بازدید که در ادامه حضور روز پنجشنبه محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دفتر شهردار تهران و دعوت وی صورت گرفته بود، موجب آشنایی بیشتر مسئولان عالی شهر تهران با وضعیت خدماتی، رفاهی و تربیتی زندان ها شد.

شهردار تهران با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در بخش‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و آموزشی در این دو مرکز گفت: لازم است با همه امکانات شهری برای حمایت از خانواده های زندانیان تلاش کنیم.

زاکانی ادامه داد: زندان جزو جدایی ناپذیر جامعه است و موجب برقراری نظم و امنیت شهروندان می شود.

وی درباره ساخت ایستگاه مترو جهت سهولت رفت و آمد خانواده های زندانیان، ایجاد ایستگاه آتش نشانی، فرهنگسرا و تصفیه خانه آب قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد شهرداری عملیات آسفالت محوطه بیرونی و داخلی ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه را به زودی انجام دهد.

زاکانی گفت: کمک‌های آموزشی و فرهنگی در اختیار زندانیان به ویژه مددجویان زن قرار خواهد گرفت.

مدیر کل زندان‌های استان تهران در حاشیه این بازدید گفت: پدیده زندان، برای جامعه خوشایند نیست ولی با کمی تامل می‌توان به این نتیجه رسید که هر جا خانواده و جامعه به وظیفه تربیتی اش عمل نکرده، یک نفر به مجموعه زندان اضافه شده است.

علی رستمی ادامه داد: اگر زندان نباشد، جامعه و اجتماع امنیت ندارد، آزاد بودن یک قاتل یا سارق موجب سلب آسایش شهروندان می‌شود اما با این حال تلاش می‌شود زندان آخرین مرحله در مجازات باشد.

وی گفت: زندان نباید در مقابل کم کاری تربیتی خانواده و جامعه تنها بماند و مسئولیت اصلاح زندانی را بر دوش بکشد.

رستمی افزود: همه نهادهای شهری و اجتماعی، اندیشمندان و نیکوکاران باید به عرصه کارزار تربیتی وارد شده، زندانی را به مسیر درست زندگی هدایت نموده و وی را مورد پذیرش قرار دهند.

وی حضور مسئولان عالی شهر و استان تهران در زندان ها را نقطه آغاز تعامل سازنده و بازگشت سالم زندانیان به جامعه دانست و افزود: هر چه این حضورها بیشتر باشد، مشکلات زندان‌ها حل شده، به جای دغدغه آبرسانی و دیگر امور رفاهی بر آموزش، تربیت و حرفه آموزی تمرکز خواهیم داشت.

بر اساس به این گزارش، شهردار تهران و مسئولان سازمان زندان ها به اردوگاه کاردرمانی فشافویه هم رفتند و وضعیت نگهداری معتادان متجاهر شهری و روش های درمان اعتیاد در این مرکز را بررسی کردند.

شهردار تهران در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی ندامتگاه فشافویه که معتادان متجاهر مشغول به کار بودند، این اقدام را ارزشمند خواند و مورد تقدیر قرار داد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12507
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها