• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نیروگاه بوشهر

  • کد خبر : 7036
  • 30 مهر 1400 - 14:10
بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نیروگاه بوشهر

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند. به گزارش ایسنا، نیروگاه اتمی بوشهر صبح امروز (جمعه) ۳۰ مهرماه میزبان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بود.  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بدو حضور در نیروگاه اتمی بوشهر با حضور در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، نیروگاه اتمی بوشهر صبح امروز (جمعه) ۳۰ مهرماه میزبان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بود. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بدو حضور در نیروگاه اتمی بوشهر با حضور در مقبره مطهر دو شهید گمنام ضمن زیارت و قرائت فاتحه، به این شهیدان و شهدای صنعت هسته‌ای ادای احترام کردند.

در ادامه این رویداد جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و شماری از مسؤولین شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران و مدیران نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و حاضرین در جلسه با تأکید بر لزوم توسعه‌ی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و تأمین نیاز روزافزون کشور به انرژی الکتریکی، به بحث و تبادل نظر پیرامون گسترش همکاری‌های فی‌مابین پرداختند. 

در این بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از بخش‌های مختلف واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر از جمله اتاق کنترل، سالن توربین و… بازدید کردند و با توضیحات کارشناسان و مطرح کردن پرسش‌های خود، از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت و روند تولید برق از نخستین نیروگاه اتمی کشور قرار گرفتند. سپس نمایندگان خانه‌ی ملّت از واحدهای در دست احداث ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر بازدید به عمل آورده و ضمن اطلاع از فعالیت‌ها و اقدامات صورت پذیرفته، میزان پیشرفت پروژه و برنامه‌های پیش رو تشریح شد.

لازم به ذکر است نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت تولید ۱۰۰۰ مگاوات انرژی الکتریکی و با رسیدن به مرز تولید ۵۱ میلیارد کیلووات ساعت انرژی برق از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، نقش مهمی در تأمین انرژی کشور به ویژه در مناطق جنوبی ایفا می‌کند. همچنین واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر نیز در حال ساخت می‌باشد که با راه‌اندازی این ۲ واحد در سال‌های آتی، میزان تولید برق هسته‌ای کشور به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7036
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها