• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران

  • کد خبر : 8442
  • 01 آبان 1400 - 9:31
بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همزمان با ایام ربیع الاول، از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید به‌عمل آورد و ضمن استماع گزارش از واحد‌های مختلف مدیریت فرهنگی استان تهران از زحمات همکاران تقدیر کرد. رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همزمان با ایام ربیع الاول، از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید به‌عمل آورد و ضمن استماع گزارش از واحد‌های مختلف مدیریت فرهنگی استان تهران از زحمات همکاران تقدیر کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ابتدای این بازدید ضمن حضور در جلسه مشترکی با کارکنان مجموعه مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران، احساس نیاز بشر به امور فرهنگی را یک امر فطری دانست و با بیان اهمیت امور فرهنگی از فعالان در این عرصه خواست برای توفیق بیشتر در شناخت کامل از مجموعه دستاورد‌های قضایی و اقتضائات، الزامات و آسیب‌ها از هیچ کوششی فرو گذار نباشند.

 

بیشتر بخوانید:

وی نیازسنجی پرسنل دستگاه قضایی از حیث فرهنگی، روحی و معنوی و نیز ضرورت عامل بودن فعالان به امور دینی و فرهنگی به عنوان الگوی عملی در مجموعه را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیز خواند و بیان کرد: ضرورت وجود برنامه تعریف شده ضمن اولویت بندی با داشتن حمایت، پشتیبانی و ضمانت اجرای آن یک امر مهم و کاربردی است که باعث خواهد شد اثرگذاری برنامه‌ها مطلوب و موثر واقع شود.

جعفری استفاده از مشوق‌های متناسب جهت ایجاد انگیزه و گیرایی بیشتر را یک راهبرد مناسب خواند و یادآور شد: لازم است محیط کار و آسیب‌های همکاران در دادگستری توسط همکاران فرهنگی شناسایی شود و با توجه به آن برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به ایجاد فضای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بدنه دستگاه و واحد‌های قضایی گفت: وظیفه داریم به نحوی رفتار کنیم که همکاران به راحتی و با رعایت اصول آن به این وظیفه دینی عمل کنند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران با مقدس خواندن امر قضا، انتظار ایجاد فضای فرهنگی و اسلامی در محیط اداری را یک امر بدیهی دانست و ابراز امیدواری کرد: با فعالیت مناسب‌تر و موثر در امور فرهنگی بتوانیم در واحد‌های قضایی، خود کنترلی ایجاد کنیم و در نتیجه شاهد نتایج عملکرد کمی و کیفی و سلامت دستگاه قضایی باشیم.

وی در پایان این جلسه از فعالان درعرصه فرهنگی خواست با برنامه‌ریزی مشخص و موضوع بندی لازم در مجتمع‌های قضایی تهران حاضر شوند و به تناسب جامعه هدف، به فعالیت و اثرگذاری با رویکرد اصلاحی و رفع نیاز‌های مرتبط بپردازند.

جعفری بیان کرد: ستاد محاکم و مجتمع‌های قضایی تهران در این زمینه آمادگی کامل جهت همفکری و همکاری را دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8442
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها