• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی

  • کد خبر : 15411
  • 20 آبان 1400 - 13:09
بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی صبح امروز بیستم آبان ماه، در چهارمین روز از شروع مسئولیت خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور، به شرق استان تهران سفر کرد و به صورت سرزده در اداره ثبت اسناد و املاک […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی صبح امروز بیستم آبان ماه، در چهارمین روز از شروع مسئولیت خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور، به شرق استان تهران سفر کرد و به صورت سرزده در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس حضور یافت.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد ثبتی و ارزیابی روند موجود در حوزه‌هایی از جمله کاداستر و اجرای اسناد رسمی، به اظهارات تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان پرداخته و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر کاری خود به شرق استان تهران، اداره ثبت اسناد و املاک دماوند را مورد بازدید سرزده قرار داد و با حضور در واحدهای مختلف، به طور مستقیم در جریان امور قرار گرفت.

بابایی همچنین زمانی را به پاسخگویی درخواست‌های مراجعین و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک دماوند و صدور دستورات لازم اختصاص داد.

مقصد بعدی بازدیدهای سرزده این مسئول عالی قضایی، اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این واحد ثبتی نیز جویای روند تثبیت اراضی و وضعیت کاداستر شد و الکترونیکی شدن پرونده‌ها را مورد تاکید قرار داد.

مراجعین به اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه در این دیدار، تقاضاها را با بابایی درمیان گذاشته و دستورات لازم را دریافت کردند.

وی در جریان حضور در شهرستان فیروزکوه در یکی از دفاتر اسناد رسمی نیز حضور یافت و پس از بررسی وضع موجود، شش ماه انفصال به دلیل عدم احراز صلاحیت عملی سردفتر در نظر گرفت.

به گزارش ایرنا، حسن بابایی، معاون رییس کل دادگستری استان تهران ۱۲ آبان ماه به سمت ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد.

۱۳۵۲

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15411
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها