• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

بازی با استقلال یکطرفه و پیروزی حق ما بود/ بازیکنانم می‌گویند چرا به داور اعتراض نمی‌کنی

  • کد خبر : 22538
  • 13 دی 1400 - 17:30
بازی با استقلال یکطرفه و پیروزی حق ما بود/ بازیکنانم می‌گویند چرا به داور اعتراض نمی‌کنی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۸:۳۰ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ شناسه خبر: ۱۷۹۷۶۶۱ سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با استقلال این‌قدر یکطرفه بود که وینگرها و هافبک‌های دفاعی ما همیشه در زمین حریف حضور داشتند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۸:۳۰
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
شناسه خبر: ۱۷۹۷۶۶۱

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با استقلال این‌قدر یکطرفه بود که وینگرها و هافبک‌های دفاعی ما همیشه در زمین حریف حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: از شما خبرنگاران می‌پرسم چه نمره‌ای به آلومینیوم می‌دهید؟ من به این تیم افتخار می‌کنم. گفته بودم برای بازی خیلی خوبی به زمین می‌آییم و بازیکنان ما در این مسابقه سنگ تمام گذاشتند. با احترام به بازیکنان، هواداران و مربیان استقلال، سراسر بازی یکطرفه بود و دروازه‌بان ما تنها دو بار توپ را لمس کرد. حتی بازی این‌قدر یکطرفه بود که وینگرها و هافبک‌های دفاعی ما یکی دو بار در زمین ما بودند و همیشه در زمین استقلال حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آلومینیوم در همه آمار از جمله مالکیت توپ تیم برتر بود، تصریح کرد: هر دو تیم در بالای جدول حضور داشتند و بازی در این شرایط به سمت احساسی شدن می‌رود. با این حال خیلی منطقی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم. فرصت گلزنی به استقلال ندادیم و هواداران این تیم نیز کیفیت بازی ما را تحسین می‌کنند. استقلال در جریان بازی گل نخورده بود و دو گل خورده این تیم در ضربات ایستگاهی بود که ما در جریان بازی به استقلال گل زدیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه استقلال موقعیتی به دست نیاورد، گفت: در ۱۰ دقیقه اول گل خوردیم و با این شرایط به بازی برگشتیم. حتی می‌توانستیم پیروز شویم و برد حق ما بود. آلومینیوم شخصیتی دارد که بسیاری از تیم‌ها برای تساوی می‌آیند و این موضوع برای ما قابل احترام است.

خطیبی با تشکر از هواداران، مردم و رسانه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: از آنها خواهش می‌کنم بازیکنان مرا تحت فشار نگذارند و آلومینیوم با این شرایط ضربه می‌خورد. الان از قهرمانی و سهمیه آسیایی صحبت می‌شود و نباید انتظارات بالا برود. بازیکنان از لحاظ روحی به هم می‌ریزند. تا من در آلومینیوم هستم، همین روند ادامه دارد و فوتبال زیبا و شخصیت تیم در اولویت است.

وی با بیان اینکه آلومینیوم امسال دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، گفت: تیم‌هایی در این مسابقات داریم که ۳۰ سال است سهمیه آسیایی نگرفته‌اند. بازیکنان آلومینیوم در این شرایط تحت فشار قرار می‌گیرد و وضعیت روانی بازیکنان به هم می‌ریزد. هفته گذشته با آن شرایط شکست خوردیم و این هفته با این وضعیت بازی کردیم. این موضوع نشان‌دهنده شخصیت آلومینیوم است و به همین روند ادامه می‌دهیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. بازیکنانم پس از مسابقه در رختکن ناراحت بودند و گفتند چرا اعتراض نمی‌کنی. آنها معتقدند که تلاش زیادی می‌کنند، اما حق‌شان خورده می‌شود. اگر اعتراضی داشته باشیم، باشگاه نامه اعتراضی خود را ارسال می‌کند و تنها می‌خواستم این حرف بازیکنان را به گوش دوستان برسانم.

خطیبی اظهار داشت: وقتی مربی یک تیم داد و بیداد نمی‌کند، شرایط برای آن تیم نباید اینگونه باشد. حق بازیکنانم این نبود، اما به داوران احترام می‌گذاریم. بازیکنان گاهی تحت فشار قرار می‌گیرند و عصبی می‌شوند که تنش‌ها در این شرایط بیشتر می‌شود. تحمل ما هم تا حدی است و من از حق بازیکنانم دفاع کردم. نمی‌گوییم حق تیم دیگری را به ما بدهند؛ حق خودمان را به ما بدهند.

وی در خصوص بازی قابل قبول آلومینیوم مقابل استقلال پس از شکست برابر صنعت نفت گفت: اصلی در فوتبال وجود دارد که می‌گوید تساوی بعد از یک شکست قابل قبول است. با بازیکنان حرف زدیم و آمادگی ذهنی بازی را پیدا کردیم که کاری دشوار بود. شکست مقابل صنعت نفت اولین باخت آلومینیوم بود و روی مسائل ذهنی بازیکنان کار کردیم. بازیکنانم می‌دانند چه می‌خواهند و ما در این مسابقه، همانند هشت هفته نخست بازی کردیم. متأسفانه یکی دو بازی در کار تیمی نوسان داشتیم، اما به کیفیت فنی بازگشتیم و موقعیتی به حریف ندادیم. پس از آن شکست، مقابل صدرنشین اینگونه بازی کردیم و کادر فنی و مربیان ما نمره قبولی گرفتند.

سرمربی آلومینیوم اراک با تمجید از گلزن این تیم یادآور شد: همیشه از بازیکنان بزرگ تیم تشکر کردم و آنها سنگ تمام گذاشته‌اند. میثم مجیدی با تمام وجود کار کرده و خوب تمرین می‌کند. میثم مزد زحماتش را گرفت و انضباط را به تیم تزریق می‌کند. مجیدی اکنون شرایط خوبی دارد و همچنان می‌تواند بازی کند. او برای این شهر زحمت کشیده و بازیکنی باتعصب است که استان مرکزی باید قدر او را بداند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22538
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها