• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند پیام تبریک حزب همت فارس بابت ورود دکتر سید اسماعیل حسینی به بهارستان حزب همت فارس درگذشت پدر همسر دکتر سید اسماعیل حسینی را تسلیت گفت

3

باید مذاکرات برجامی را ادامه دهیم

  • کد خبر : 9344
  • 07 آبان 1400 - 4:15
باید مذاکرات برجامی را ادامه دهیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک کارشناس مسائل اروپا ابراز امیدواری کرد که مذاکرات و گفت‌وگوهای احیای برجام آغاز شده و ادامه یابد. علی بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام و اینکه آیا مذاکرات وین آغاز خواهد شد یا خیر، گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک کارشناس مسائل اروپا ابراز امیدواری کرد که مذاکرات و گفت‌وگوهای احیای برجام آغاز شده و ادامه یابد.

علی بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام و اینکه آیا مذاکرات وین آغاز خواهد شد یا خیر، گفت: پیش از این شش جلسه در وین برگزار شد و طرفین به نتایج نسبی رسیده بودند. مرحله هفتم این جلسات به تاخیر  افتاد آن هم به دلایل مختلف که از جانب ما بود .

وی تصریح کرد: بنابراین به این نتیجه رسیده بودند که گفت و گوها باید متوقف شود در حالیکه یک سری اختلاف در داخل جامعه خودمان وجود داشت که بتوانند سطح غنی سازی را افزایش دهند.

این کارشناس مسائل اروپا همچنین بیان کرد: در هر حال با مسائلی که چند روز گذشته اتفاق افتاد و با سفرهای تنگاتنگی که صورت گرفت، ایران  به سمت مذاکره برگشت البته ما هم هفته پیش اعلام کردیم که حاضریم در بروکسل برای پیشبرد مذاکره صحبت کنیم.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد : جلسه معاون وزیر خارجه در بروکسل صرف نظر از ۶ جلسه ای  بود که قبلا برگزار شده بود.
بیگدلی افزود : نقطه نظراتی که ارائه شده به طور متقابل، این قابلیت را دارد که جلسه هفتم را ادامه دهیم گرچه آمریکا و اروپا حاضر نیستند فارغ از وین نشست دیگری برگزار شود اما این که ایران حاضر شده برای انجام مذاکره، امیدواریم که مذاکرات ادامه پیدا کند.
این کارشناس مسائل اروپا  معتقد است: در شرایطی که همه راه ها مسدود شده راهی جز این نداریم که بخواهیم مذاکرات وین را ادامه ندهیم.
وی تصریح کرد : اگر مساله برجام را حل نکنیم، مساله آژانس هم اضافه می شود و تاخیر کردن در این امر سیاست بی معنی است. باید گفت‌وگوها را ادامه دهیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9344
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها