• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

با وجود واکسیناسیون رعایت پروتکل‌ها همچنان ضروری‌ست

  • کد خبر : 11964
  • 13 آبان 1400 - 10:38
با وجود واکسیناسیون رعایت پروتکل‌ها همچنان ضروری‌ست

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/سمنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان به همراهی مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی با حضور در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، از بخش های این بیمارستان و بخش‌های کرونا و بخش ICU کرونای این بیمارستان بازدید کرد و در جریان آخرین […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


ایسنا/سمنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان به همراهی مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی با حضور در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، از بخش های این بیمارستان و بخش‌های کرونا و بخش ICU کرونای این بیمارستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این بیماران قرار گرفت.

دکتر بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ولایت، علاوه‌ بر گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان به ویژه پزشک و پرستاران بخش‌های کرونا و ICU کرونا، درخواست های مدافعان سلامت را مورد بررسی قرار داد.

همچنین این عضو کابینه با تعدادی از بیماران از نزدیک سخن گفت و با بررسی پرونده های پزشکی این بیماران، روند ارائه خدمت را ارزیابی و در جریان مسائل و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

دکتر عین اللهی با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: با وجود واکسینه شدن افراد جامعه، باید تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا بزودی از این ویروس منحوس رهایی یابیم.

همچنین وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان نیز بازدید کرد

دکتر ب عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ادامه برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به شهرستان دامغان از واحدهای مختلف کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی این شهر بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در باردید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی با گفت‌وگو با مراجعین به این کلینیک، به بررسی درخواست ها و مسائل مردم این شهرستان پرداخت.

وزیر بهداشت صبح امروز با استقبال مسوولان شهرستان برای بازدید از طرح‌های حوزه درمان همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وارد دامغان شد .
همچنین معاون فرهنگی دانشجویی و مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت در نشستی با معاون و مدیران معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به بررسی مشکلات این دانشگاه پرداختند.
به گزارش ایسنا، برخی از اعضای شورای شهر دامغان به همراه شماری از فعالان رسانه ای و اجتماعی دامغان با حضور در کلینیک شهید رضایی به فقدان برخی زیرساخت های درمانی این شهرستان اعتراض و خواستار توجه بیشتر به زیرساخت های درمانی در این شهرستان شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11964
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها