• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

برای ایجاد ارتباط سازنده با نهادهای فرهنگی و انقلابی پیش‌قدم هستیم

  • کد خبر : 14912
  • 19 آبان 1400 - 13:06
برای ایجاد ارتباط سازنده با نهادهای فرهنگی و انقلابی پیش‌قدم هستیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و عضو هیات امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی دیدار کرد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی، رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و عضو هیات امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و عضو هیات امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: مطالعه، پژوهش، تحقیق و تدقیق در حوزه انقلاب اسلامی بسیار مهم و ادای دین در این حوزه مستلزم احساس مسئولیت، تلاش جدی و کار مستمر و بی‌وقفه اندیشمندان، نویسندگان، سخنوران و فعالان حوزه علم و تاریخ است.

وی حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی را در مدیریت نهادهای انقلابی و پژوهشی موجب برکات بسیار دانست و اظهار کرد: اشراف کامل به تاریخ، امانت‌داری، ادبیات گویا و قلم شیوای ایشان موجب تحرک و پویایی در دو نهاد بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و مرکز اسناد انقلاب اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه این دو نهاد انقلابی در تبیین آرمان و اهداف والای انقلاب اسلامی مکمل هم هستند، تصریح کرد: حضور همزمان حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در دو نهاد مرکز اسناد انقلاب اسلامی و بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اقدامی مبارک و ان شاء الله منشا اثرات و خدمات ماندگار بسیاری خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای دو نهاد بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تاکید کرد: شناسایی و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی در سراسر کشور یکی از مهمترین برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال‌جاری خواهد بود که ان شاء الله با همکاری این دو نهاد انقلابی به بهترین شکل اجرایی خواهد شد.

وی خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر نهادهای انقلابی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ایجاد ارتباط سازنده و موثر با نهادهای فرهنگی و انقلابی با هدف بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی پیش‌قدم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و عضو هیات امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به سمت قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و آرزوی موفقیت و رستگاری برای همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی، گفت: بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و انقلابی بسیار حائز اهمیت و در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی بسیار اثربخش است.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از مهمترین نهادهای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: ماموریت این نهاد مولود انقلاب بسیار حیاتی بوده و تاکنون در ایفای نقش خود در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و عبور از بزنگاه‌های حساس سیاسی موفق عمل کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر اهمیت ضرورت شناسایی و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مراقبت شود در این مراسم از مبارزان واقعی انقلاب اسلامی و دلسوزان و سینه‌سوختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر به‌عمل آید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14912
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها