• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

برگزاری نشست مشترک میان سازمان و فعالان اقتصادی کیش با وزارت امور خارجه

  • کد خبر : 31283
  • 20 اردیبهشت 1402 - 16:40
برگزاری نشست مشترک میان سازمان و فعالان اقتصادی کیش با وزارت امور خارجه

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرآنلاین از کیش : سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی که میان معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با مدیران کل این معاونت با سازمان منطقه آزاد کیش و رییس جامعه بازاریان و بازرگانان و نماینده وزارت امور خارجه در محل این […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرآنلاین از کیش : سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی که میان معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با مدیران کل این معاونت با سازمان منطقه آزاد کیش و رییس جامعه بازاریان و بازرگانان و نماینده وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: دیپلماسی اقتصادی و توسعه روابط تجاری و بازرگانی میان سازمان با کشورهای حاشیه خلیج فارس، امارات متحد عربی، قطر، عمان و بحرین از مهمترین محورهای این نشست بود.

پورزادی، اظهار داشت: محور دوم این نشست بررسی موضوعات مشترک اقتصادی و تجاری میان چین و جزیره کیش بود که در این نشست یک سری محورهای تجاری در حوزه های واردات و صادرات کالا، محصولات “آی سی تی” مورد بررسی قرار گرفت.

وی، بررسی جایگاه بندر چارک و آفتاب که بنادر پشتیبان جزیره کیش هستند محور سوم این نشست برشمرد و افزود: نقش این بنادر در توسعه فعالیت های صادراتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه صادرات مصالح ساختمانی و محصولات تازه به کشور قطر از جمله مباحث مطربح شده به عنوان محور سوم بود که در این نشست بحث و بررسی شد.

سعید پورزادی، فعالیت های دریا مبنا، سرمایه گذاری بخش خارجی در حوزه شیلات و صادرات محصولات آبزی پروری و شیلاتی به کشورهای آسیایی که درخواستی هایی را هم در این خصوص به وزارت امور خارجه ارائه داده بودند محور چهارم این نشست عنوان کرد.

پورزادی در پایان سخنان خود، خاطر نشان کرد: کارگروه مشترکی میان وزارت امور خارجه و سازمان منطقه آزاد کیش انجام می شود که معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در محور این کمیته قرار خواهد گرفت و نشست تخصصی در جزیره کیش با وزارت امور خارجه و فعالان اقصادی جزیره برگزار خواهیم کرد.

۴۶

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=31283
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها