• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر حداکثر تا اواسط تیرماه

  • کد خبر : 24707
  • 16 اسفند 1400 - 20:50
بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر حداکثر تا اواسط تیرماه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: به ما قول داده شده است که تا پایان خرداد و یا اواسط تیرماه، این پروژه به بهره برداری برسد. امیدوارم این وعده خوب اجرایی شود و شرمنده مردم نشویم. سیدصولت مرتضوی امروز، ۱۶ اسفندماه در حاشیه بازدید از ایستگاه شهید چمران طرح […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: به ما قول داده شده است که تا پایان خرداد و یا اواسط تیرماه، این پروژه به بهره برداری برسد. امیدوارم این وعده خوب اجرایی شود و شرمنده مردم نشویم.

سیدصولت مرتضوی امروز، ۱۶ اسفندماه در حاشیه بازدید از ایستگاه شهید چمران طرح آبرسانی غدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب دستور رئیس جمهور، یکی از محورهای سفر ما، بازدید از پروژه های مصوب سفر است. از صبح روز گذشته همراه با استاندار، پروژه های طرح های متعددی را بازدید داشتیم و الحمدلله، تمامی طرح های مصوب سفر فعال هستند و از پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در خصوص طرح آبرسانی غدیر، همانگونه که مسئولین گفتند بر اساس برنامه جامع زمان بندی شده، طرح در حال پیش روی است. در قالب این طرح ۵ متر مکعب بر ثانیه آب از حوضه کرخه تامین می شود و ۵ متر مکعب بر ثانیه دیگر نیز از حوضه دز به آب شرب اهواز افزوده خواهد شد.

معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: این طرح حدود ۵۲ درصد از جمعیت خوزستان که شامل تعداد قابل توجهی از شهرها و روستاها از اهواز تا آبادان می شود را در بر می گیرد.

مرتضوی عنوان کرد: امیدوار هستیم با اجرای این طرح، آبی مناسب، مطبوع و پایدار برای مردم استان فراهم شود. البته در سایر شهرهای استان نیز طرح های تامین آب و فاضلاب داریم.

وی گفت: به ما قول داده شده است که تا پایان خرداد و یا اواسط تیرماه، این پروژه به بهره برداری برسد. امیدوارم این وعده خوب اجرایی شود و شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24707
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها