• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۶ پروژه راهداری در خوزستان

  • کد خبر : 24219
  • 22 بهمن 1400 - 1:53
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۶ پروژه راهداری در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان ۶ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت ۲۲ بهمن به صورت ویدئو کنفرانسی بهره برداری و کلنگ زنی شد. غلاعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی ۶ پروژه این […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان ۶ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت ۲۲ بهمن به صورت ویدئو کنفرانسی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

غلاعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی ۶ پروژه این اداره کل به مناسبت دهه فجر که شامگاه ۲۱ بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۲۸ کیلومتر، احداث راه روستایی به طول ۵۷ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین به همین مناسبت پروژه های ۳۰ کیلومتر آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی، ۲۳۹ کیلومتر احداث راه روستایی و ۱۰.۵ کیلومتر احداث روشنایی با اعتبار بیش از ۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه عمده پروژه های آماده کلنگ زنی در حوزه راه روستایی هستند، تصریح کرد: احداث ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی تا سال آینده از مهم ترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امیدوار هستیم با تخصیص مناسب اعتبار، شاهد اجرای آن باشیم.

بهرامی نیا با اشاره به بهره برداری مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در ۲۰ کیلومتری محور اهواز – ماهشهر با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، گفت: استان خوزستان با بهره مندی از ۵۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، دارای رتبه برتر در تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در سطح کشور است.

وی ادامه داد: ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت هستند که ۹ مجتمع، پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد دارند و تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

بهرامی نیا عنوان کرد: علاوه بر پروژه های امروز، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۸۷۰ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مرزی بین المللی شلمچه به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24219
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها