• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان زمینه اشتغال ۱۹۲ معتاد بهبود یافته فراهم شد

  • کد خبر : 6042
  • 26 مهر 1400 - 8:32
به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان زمینه اشتغال ۱۹۲ معتاد بهبود یافته فراهم شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست محمد تقی فتحی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان در گفتگو با میزان گفت: به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان زمینه اشتغال ۱۹۲ معتاد بهبود یافته فراهم شد که این افراد در ۳ کارگاه در حوزه‌های صنایع دستی و جوشکاری مشغول […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

محمد تقی فتحی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان در گفتگو با میزان گفت: به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان زمینه اشتغال ۱۹۲ معتاد بهبود یافته فراهم شد که این افراد در ۳ کارگاه در حوزه‌های صنایع دستی و جوشکاری مشغول به کار هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان با بیان اینکه توجه به امور زندانیان با برگزاری کارگاه‌های متعدد در زندان برای همه زندانیان از دیگر برنامه‌های این معاونت است تأکید کرد: برگزاری این کارگاه‌ها با عنوان اصلاح و باز اجتماعی کردن زندانیان در قالب طرح‌های هور و هجرت برای تماهی زندانیان اعم از آقایان و خانم‌ها آثار بسیار خوبی در عدم بازگشت مجدد افراد به زندان داشته است.

وی با بیان اینکه این معاونت در سال ۱۳۹۹ رتبه دوم کشوری را در همه حوزه‌ها با اجرای صد درصدی برنامه‌ها کسب کرد و در سال جاری نیز ۳۵ برنامه ابلاغی از مرکز در استان زنجان اجرایی و یا در حال اجراست اظهار داشت:همچنین آموزش ۲۳ مهارت‌های زندگی با عنوان سبک زندگی اسلامی برای همه خانواده‌ها بصورت مجازی برگزار شد.

فتحی در ادامه از اجرای بسته حقوق نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در فضای مجازی در معاونت اجتماعی خبر داد و گفت: در این بسته آموزشی نحوه استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی تبیین می‌شود.

 

وی اجرای اردوی مصلحین و حکمین قرآنی برای زوجین در شرف طلاق را از دیگر برنامه‌های مدون و مستمر معاونت اجتماعی برشمرد و عنوان کرد:این دوره‌ها با حضور ائمه جمعه، ریش سفیدان و معتمدین استان برگزار می‌شود که در این حوزه رتبه برتر کشور را کسب کرده ایم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه سربازان نیرو‌های مسلح استان و ادارات خبر داد و افزود: در این دوره‌ها آموزش سبک زندگی اسلامی و ایرانی با حضور اساتید مجرب در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

فتحی در ادامه از فعالیت مرکز مهر خانواده در زنجان خبر داد و گفتتوسعه کمی و کیفی مرکز ملاقات فرزندان طلاق در این مرکز از بر نامه‌های مهم معاونت اجتماعی است که در این راستا ۲۰۰ نفر از فرزندان طلاق در این مرکز مشاوره می‌شوند که با این اقدام تعدادی از زوج‌هایی که طلاق گرفته اند مجددا به زندگی مشترک برگشته اند که اقدامی ارزشمند است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6042
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها