• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

بیش از یک هزار تخت بیمارستانی به خوزستان افزوده می‌شود

  • کد خبر : 24698
  • 07 مارس 2022 - 16:03
بیش از یک هزار تخت بیمارستانی به خوزستان افزوده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان معاون اجرائی رییس جمهور گفت: در حوزه بهداشت و درمان تصمیمات خوبی گرفته و به پروژه‌های نیمه تمام منابع تزریق شد و تا چندماه آینده شاهد بهره‌برداری بیش از یک هزار تخت بیمارستانی در خوزستان هستیم. سید صولت مرتضوی امروز، ۱۶ اسفندماه در آیین افتتاح پروژه تصفیه‌خانه و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان معاون اجرائی رییس جمهور گفت: در حوزه بهداشت و درمان تصمیمات خوبی گرفته و به پروژه‌های نیمه تمام منابع تزریق شد و تا چندماه آینده شاهد بهره‌برداری بیش از یک هزار تخت بیمارستانی در خوزستان هستیم.

سید صولت مرتضوی امروز، ۱۶ اسفندماه در آیین افتتاح پروژه تصفیه‌خانه و تاسیسات آبرسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: رئیس جمهور اولین سفر خود را به استان داشت و این سفر قبل از تشکیل دولت بود که این سفر خیلی پیام دارد.

وی افزود: رییس جمهور بعد از مراسم تحلیف و در اولین روز کاری به خوزستان آمد و پیام آن این است که از ابتدا تا انتها، جهاد در راه خدا است و اینکه ایشان در خوزستان آمد، یعنی خوزستان به گردن ایران و جهان اسلام حق بزرگی دارد و باید حق آن ادا شود.

به گزارش ایسنا مرتضوی تصریح کرد: خوشبختانه با کار کارشناسی که در سطح استان، ستاد وزارت‌خانه‌ها، نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی انجام شد، تقریبا عمده‌ترین مسایل استان شناسایی شده است.

معاون اجرائی رییس جمهور با اشاره به مشکلات شناسایی شده در خوزستان گفت: بحث تامین آب مورد نیاز و ساماندهی شبکه‌های فاضلاب استان خوزستان یکی از مشکلات است. این موضوع برای ما غصه است که در یک کار آنچنان تاخیر داشته باشیم که مقام معظم رهبری شخصا وارد موضوع بشوند.

وی با بیان این‌که کسی که مسئولیت می‌پذیرد باید کار کند، شب را از روز نشناسد و برای مردم کار کند، تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث خوزستان، بحث ارتباطات ریلی و جاده‌ای در حوزه راه و شهرسازی است که برای آن تصمیمات بسیار خوبی گرفته شده است.

مرتضوی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان تصمیمات خوبی گرفته شد و به پروژه‌های نیمه تمام منابع تزریق شد و تا چندماه آینده شاهد بهره‌برداری بیش از یک هزار تخت بیمارستانی در خوزستان هستیم.

معاون اجرائی رییس جمهور گفت: حدود ۱۰۰ فقره مصوبه در استان داشتیم که برای آن‌ها تامین اعتبار کردیم و آنچه که در سال ۱۴۰۰ دیدیم تا کنون به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

 وی عنوان کرد: در راستای اشتغال خرد و کلان در خوزستان مقرر شده است که بالغ بر ۴ میلیارد دلار در حوزه نفت سرمایه‌گذاری شود و همه دست در دست یکدیگر نهادند تا بتوانند خوزستان را به جایگاه واقعی خود برگردانند.

مرتضوی افزود: شهر اهواز به یک کارگاه تبدیل شده است و شاهد عملیات مختلف حفاری، لوله‌گذاری، سگمنت‌گذاری، آسفالت، ساماندهی جوی و جدول‌ها هستیم که این کار، یک کارستان است.

معاون اجرائی رییس جمهور گفت: در بحث ریزگردها نیز کارهای خوبی صورت گرفته است که بخش کوچکی از آن، منشا داخلی دارد و بخشی نیز مربوط به منشا خارجی است. همچنین قرار است یکسری منابع از محل رسالت مسئولیت اجتماعی وزارت نفت، به خوزستان تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۲ درصد آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، گفت: با اصلاح روش‌ها در کاشت، داشت و برداشت بعضا می‌توان بهره‌وری را در هر هکتار تا ۱۰۰درصد افزایش داد. اگر بتوانیم مصرف را مدیریت کنیم و با بهره‌وری از سیستم‌های نوین، میزان برداشت از سطح را افزایش دهیم، تولیدات محصولات کشاورزی از ۱۵۰ میلیون تن در سال به چهار برابر افزایش پیدا می‌کند و می‌توانیم میزان قابل توجهی صادرات غیر نفتی داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24698
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها